La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (21)

Duminica trecută am tăcut. Nu mi s-a părut necesar să spun ceva. Duminica aceasta, prin urmare, o să împărtășesc cu voi și articolele ce mi-au atras atenția și în săptămâna 26 octombrie – 1 noiembrie.

Însă, înainte de a începe… țin să le urez un călduros „la mulți ani” tuturor sărbătoriților de astăzi!

Ceva de ascultat…

De pe bloguri adunate

Ceva de citit

Ziua de azi îmi miroase a… poezie.

Ceva de văzut

Uite, vă recomand filmul pe care l-am văzut aseară:

O poză frumoasă

Frigul pune stăpânire pe noi…

b3036a560c3d48256168e432942f0c34

… și cam atât momentan, revin mai târziu cu o povestioară!

18 gânduri despre „Recomandări (21)

Lasă un răspuns

