Gânduri scrise

Nud profund

Mă uit la mine. Nu știu dacă-mi place ce văd. Am fața brăzdată de șanțuri invizibile săpate de lacrimi ce le-am vărsat pentru… idioți. M-am închis atât de bine încât carapacea asta seamănă cu cea a unei țestoase milenare… și când te gândești că abia mă apropii de 26!

Mă uit la mine. Printre șanțurile alea de care-ți spuneam mi se sculptează un zâmbet. Tu îl sculptezi: pe zi ce trece îl faci tot mai fin, tot mai mare. Carapacea a început și ea să crape.

Îți rostesc numele și mă ia cu fiori… și-abia a trecut o lună. Mă-nspăimântă gândul c-ai putea să mă sfărâmi… dar o să fii acolo, nu? O să fii acolo și-o să mă recompui…

Mă uit la mine… sper doar să am curajul să-ți dezvălui și ție nudul ăsta profund de șapte straturi (din care deja ai pătruns trei).

nud profund

10 gânduri despre „Nud profund

  1. Nu te împotrivi firescului… El e cel ce naşte fericiri mai mici sau mai mari.
    Învaţă-te să-l înveţi. Şi vă veţi recompune… în oglindă. Iubindu-vă.

Lasă un răspuns

