La plimbare pe străduţă

Niște răspunsuri pentru… rătăciți

Încurcate mai sunt… străduțele Domnului! Mulți rătăciți s-au abătut pe străduța mea de iluzii, tocmai de aceea m-am gândit să le dedic un articol în care să răspund la întrebările lor „întrebătoare”! (Sper să și reușesc).

Prin urmare, iată cum au ajuns unii pe străduță:

  • cum să mă încadrez dimineața la servici – simplu, în gașca ta de colegi cu o cafeluță (ah… aveți grijă să nu vă încadrați prea aproape de biroul șefului, că nu răspund pentru asta)!
  • oare azi ie joi – (scris exact așa) nu, azi ie marți! Poimâine ie joi!
  • cum recunoști țăranul de oraș – te duci în mall, can’t miss him! Bemweu (de preferat), „treling” cu pantofi (sau alte combinații de haute couture), atitudine de atotștiutor.
  • urări de neața în diminețile ploioase – „Bună dimineața, ce plouă afară… e vreme de lenevit, nu?”
  • cum fac un articol despre locul meu preferat – e o tehnică aparte, se numește SCRIS!
  • cum se scrie 64 roman – LXIV (așa se scrie).

Aștept cu nerăbdare și alte căutări pe străduță, cine știe ce mai rătăciți mai ghidez și ce mesaje mai primesc!

O zi frumoasă, dragilor!

raspunsuri


P.S.

Acest articol este un pamflet și trebuie tratat ca atare!

20 de gânduri despre „Niște răspunsuri pentru… rătăciți

  1. Zii mersi ca nu cauta ca la mine ,, sotia mea nu face sex oral”. Sau ,, m-a inselat barbatul”. In ultimul timp cineva ma tot gaseste cautand:,, mi-am parasit iubitul si acum regret”. Eu nu stiu de ce nu ii face sotia sex oral, nici de o inseala barbatul, aici poate sunt amandoi. El o inseala ca nu-i face sex oral. Si ultima cautare…eu l-am parasit, dar jur ca nu regret😃

Lasă un răspuns

