Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Ciubuc

ciubuc
sursa foto: Google

Ciubuc… toți vrem ciubuc, să fim sinceri! Doar că există două categorii de oameni ce vor două tipuri diferite de ciubuc după cum urmează:

  1. bacșiș (sau… după cum spune DEX-ul) „avantaj sau câștig ilicit” – dorit de așa zișii ciubucari: gen curierul care azi mi-a adus doar până în fața blocului un obiect electrocasnic nu foarte mare, nu exagerat de voluminos (deși eu știam ca trebuie să vină până la ușă – mai stau și la parter!!!) și se tot uita să-i dau niște bani… poate dacă se oferea să mi-l aducă până acasă… era altceva.
  2. un fel de acadea în formă de bastonaș (precum în fotografia de mai sus) – din ăsta vreau eu!

Și să mai lămurim ceva: având în vedere că îi dai unui medic o mică atenție pentru că te-a ajutat să te faci bine nu e ceva de condamnat, nici pentru tine, nici pentru medic. Nesimțirea, însă, e altă poveste!

Voi ce credeți? Aștept părerile voastre… că doar e vineri! 🙂

23 de gânduri despre „Ciubuc

  1. Eu nu le las bacsis.
    Data trecuta cand am comandat pizza insa, am iesit imbracata destul de sumar, cu gandul ca voi termina repede afara (mai ales ca stau la parter), si aveam o hartie de 50, trebuind sa platesc 46, si, colac peste pupaza am uitat sa imi iau cartela.
    Tipul nu avea sa schimbe… si nu l-am mai lasat sa astepte dupa mine asa ca i-am lasat banii :))
    Dar asta a fost caz SPECIAL.

  2. Eh..da..pentru cei ce sunt obligati sa le duca pana la „x” sau „y”,nu las..ei deja sunt platiti sa faca asta..pt „extra service” las ciubuc..in domeniul meu,las sau mi se lasa in functie de multumiri 🙂 o zi mirifica! 😉

Lasă un răspuns

