Gânduri scrise · Jurnal · La plimbare pe străduţă · Scrisori către un necunoscut · vitrine

Eu, tu și… trandafirii

Dragul meu drag,

Îți scriu aceste rânduri aici, pe hârtia virtuală, pentru că altfel nu-mi găsesc cuvintele. (Și, evident, îmi place să mă și laud cu cât de minunat ești tu, dar asta rămâne între noi și… cititorii blogului).

Mai știi prima noastră întâlnire? (De fapt a doua, dar am zis că pe prima nu o punem la socoteală!) Te-am așteptat ceva, să știi. Era cam frig – mijloc de octombrie, deh… Vorbeam cu M. la telefon, ea mă întreba cum îmi pari, eu îi îi spuneam că încă nu sunt sigură, că ești cam tăcut… Era frig, mâna mi se înroșise pe telefon și cred că scoteam aburi pe gură, în parc se contura un album de nuntă. Abia după ce am realizat astea ai apărut și tu.

Am deschis portiera și (surpriză!) pe locul meu era un trandafir. În clipa aia am zâmbit cu sufletul. Poate era un semn că mă-nșel, poate că tu erai ceea ce-am vrut mereu: genul ăla de bărbat atent care știe că un trandafir face cât alte 1000 de cadouri. Cum naiba ai știut c-am numai trandafiri în capul meu de scriitoare aspirantă?

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Cum de ți-ai dat seama de asta? Tu… tu ce trăiești în lumea ta exactă în care nu-i loc decât pentru exactitate… tu să vezi asta… tu? Cert e că de-atunci ne scriem povestea și, pe zi ce trece, sunt tot mai convinsă că tu ești tot ce mi-am dorit.

Apoi a mai urmat încă un trandafir ce mi-a atins sufletul și mi-a înscânteiat privirea. Nici tu nu credeai că-i atât de ușor să faci asta, așa-i? Da, dragul meu… poți cuceri iremediabil pe oricine doar c-o floare, îi poți pătrunde-n suflet și i te poți implanta în gânduri c-un simplu trandafir.

Așa a trecut o lună… conform tradiției am așteptat un pic. Parcă era mai cald totuși – sau de vină era nerăbdarea? Dar a meritat, buchetul de trandafiri era superb… Poate ți s-a părut că nu am fost încântată, dar mi-ai tăiat cuvintele de la rădăcină!

Mă faci fericită… extrem de fericită! Poate nu știu să-ți arăt asta mereu, dar sper c-o simți!

Ah, iub, să-ți povestesc și ce-am visat… e legat de noi și de trandafiri! Se făcea că ai intrat pe acea florărie onlie – știi tu, ce pe care ți-am arătat-o eu, de livrează la domiciliu buchete de trandafiri deosebite. Știi care – siiigur! Și de-acolo ai ales pentru mine un buchet de trandafiri roșii imens – 101 de flori!

buchet-din-101-de-trandafiri-rosii
sursa foto: buchetetrandafiri.ro

Te-aș crede în stare, ești nebun… dar nebun în sensul în care îmi place mie! Dar vreau să știi că deja m-ai cucerit – acel prim trandafir a prins rădăcini adânci în sufletul meu… de-atunci, povestea noastră are parfum.

Și-ar mai fi atâtea să-ți spun… însă mă opresc aici, poate o să găsesc și-un mod prin care să-ți mulțumesc pentru tot ce-ai început să însemni pentru mine… și pentru trandafiri!

Cu drag,

D.


P.S.

Declarația-i 100% reală, dar asta nu înseamnă că nu o pot înscrie și la SuperBlog!

7 gânduri despre „Eu, tu și… trandafirii

Lasă un răspuns

