Jurnal · Jurnal de scris

Jurnal de scris: Când nu ai ce spune

cand nu ai ce spune

Bună, dragilor! Sper că nu m-ați dat dispărută după doar două zile de absență…

Nu nu am fost atât de revoltată de atentatele din Franța încât să tac. Da, m-a încercat un regret pentru atâtea vieți irosite. Nu mi-e frică nici de profeția lui Nostradamus despre valul de imigranți

Nu sunt indignată la culme că oamenii au uitat de Colectiv… ce e val, ca valul trece spunea eternul nostru Emin… Acum, că unii fac din tragedii o modă e partea nașpa. Cum am mai spus: adevărata tragedie o simt familiile celor implicați, noi suntem doar niște spectatori și o demisie, două, trei nu schimbă nimic. Eu una nu mă văd trăgându-mi selfie-uri printre alții care urlă că vor… hmmm… nici ei nu știu ce vor.

Nu m-a scandalizat nici bunăciunea ce era să fie ministrul sănătății. Departe de mine acest gând.

Pur și simplu nu am avut nimic de spus! Și când nu ai ceva de spus, mai bine taci naibii că riști să aberezi! În plus, uneori mai ai nevoie să te și deconectezi de la realitatea asta.

Dar gata cu fotosinteza – deja sunt în urmă la SuperBlog și am și picat în clasament, trebuie să recuperez URGENT!

20 de gânduri despre „Jurnal de scris: Când nu ai ce spune

  1. Azi am deschis blogger-ul pentru o postare nouă, căci nu mai scrisesem cam de mult timp. Până să apuc să scriu măcar vreun cuvânt, ordinea priorităților s-a schimbat, iar blogul se prăfuiește, respirând doar cu ajutorul vechilor postari.
    Dar spre deosebire de ține, eu nu particip la SuperBlog…
    De la kilometrul 942,75 al Dunării iti trimit o undă încărcată de inspirație!

Lasă un răspuns

