Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă · vitrine

Greșelile tinereții

Recunosc: nu am fost înzestrată cu cel mai frumos ten. E gras, adesea devine lucios… uneori mai apar și coșuri. Cu timpul, am învățat cum să-l mai … „stăvilesc”, dar am avut parte și de vremuri mai nefericite… nefaste chiar!

sursa foto: i49.vbox7
sursa foto: i49.vbox7

Da, am avut acnee și chiar și-acum îmi mai apare câte-un coș pe obraz. Acum nu-mi mai e rușine, dar presupun că știți ce înseamnă acneea pentru o adolescentă: moartea socială! Îmi venea să umblu cu o punguță de hârtie pe cap exact ca rătușca din Tom  și Jerry…

Am încercat toate cremele posibile, toate tratamentele alternative, metode băbești… tooot! Inclusiv pasta de dinți – da usucă coșurile, dar rămâne o coajă urâtă. Kile de fond de ten (acum îl urăsc).

De stors nu mai zic! Era pedeapsa supremă… deși uneori rămâneam cu semne, doar asta mă mai calma…. Cred că știți ce zic!

surrsa foto: Pinterest
surrsa foto: Pinterest, FakePlus.com

Îmi uram tenul. Mă consideram blestemată (copil paranoia!). Tot documentându-mă, am decis să încerc și o mască cu argilă… apoi am început să folosesc mai multe produse din acea gamă. Și uite așa am ajuns să mă îndrăgostesc iremediabil de niște produse de tradiție. Totodată am învățat că produsele românești de calitate se pliază cel mai bine pe nevoile noastre.

Acum îmi iubesc tenul și-l îngrijesc cu sfințenie. Sunt obsedată de asta (știți cum e: cine s-a fript o dată…). Da, am mai rămas cu unele semne. Însă presimt că în curând se vor rezolva căci specialiștii Gerovital au dezvoltat  prima linie de produse dermatocosmetice de la Farmec: Gerovital H3 Derma+.

În gama aceasta conține numeroase produse care-mi fac cu ochiul, însă în mod deosebit sunt interesată de crema dermoreparatoare ce are rol de a calma, proteja și accelera vindecarea (nu am scris pe nicăieri că am scăpat de prostul obicei de a-mi stoarce coșurile… bine că nu mai am multe acum).

Eh, dragilor, cam asta e relația mea cu tenul meu. Îmi place, m-am obișnuit cu el, știu cum să-l potolesc (deși uneori îl zgândăr singură)… Aș vrea să știu: voi cum vă înțelegeți cu tenul vostru?

Farmec_Derma


P.S.

Articolul participă și la SuperBlog, dar povestea e autentică 🙂

13 gânduri despre „Greșelile tinereții

Lasă un răspuns

