Gânduri scrise · Poeziile mele

Nu știu să…

Nu știu să am răbdare.
Nu știu să fiu altfel decât așa cum sunt: nebună.
Nu știu să fac altceva decât să visez.
Nu știu să tac întotdeauna când trebuie să tac…

Nu știu…

Nu știu multe –
Dacă-aș sta să le adun te-aș ține până mâine…

Știu doar că atunci când mă uit în ochii tăi înțeleg de ce mi-a plăcut întotdeauna verdele…

Și mai știu că, deși nu cred că știu să-ți arăt, urmele lăsate de dinții tăi pe buze sunt adânci până-n suflet…

nu stiu
sursa foto: Pinterest
4 gânduri despre „Nu știu să…

  1. Cu toate sunt de acord, dar cu lipsa de rabdare…NU. De fapt de ce si unde ne grabim ?! De fapt, atunci cand ne grabim, vrem sa plecam de unde suntem, adica suntem tot timpul nefericiti cu pozitia noastra. Graba nu strica treaba, o face imposibila.

  2. Ah ce m-ai nimerit cu verdele. 🙂 Deși ochii mei preferați au fost întotdeauna cei albaștri, o anumită persoană m-a făcut să-i admir pe cei verzi. :))

Lasă un răspuns

