La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Yours. Deeply Yours

yours
sursa foto: Pinterest

Sunt a ta. A ta în cel mai profund mod. A ta pe veci. A ta prizonieră de lux. Da, recunosc: m-ai prins sub vraja ta chiar de prima dată de când am simțit acel miros divin de parfum Deeply Yours.

Ce nume predestinat, nu? Parcă-ai fi știut. De cum l-am simțit, mintea mi-a luat-o razna.  Am început să plutesc parcă prin timp. Inima mi-o luase la goană. Pielea mi se încrețise și parcă urla s-o atingi. Buzele murmurau… Cine-ar fi crezut că un parfum poate face asta? Cine?

Sunt a ta. M-ai prins, da! Cu mirosul ăla divin… mere, frunze de violetă, ozon, bergamotă, piper, pepene galben, cașmir, vanilie, ambră – cine-ar fi zis că asta e rețeta? Că folosindu-te de poțiunea asta o să mi te infiltrezi printre simțuri, o să-mi supui trupul la dulci chinuri urcându-l pe toate culmile, o să mi te strecori adânc și-o să-mi penetrezi sufletul?

Închid ochii și parcă te simt. Mă cufund în tine, în mirosul tău. Mă iei în brațe. Mă ridici. Mă cutreieri. Mă-ntărâți… Te joci cu mine toată, mă porți peste tot… Trupul mi se cutremură. Deschid ochii: nu ești aici. E doar cămașa ta ce-o port și-mi amintește că sunt a ta… a ta pe veci. Sufletul îmi zâmbește. N-aș fi crezut: să mă-ndrăgostesc de la un parfum.

Sunt a ta! A ta pe veci. A ta prizonieră, iubire! Faci cu mine ce vrei – și asta tot timpul! Și totul de la un parfum… Oare ce mă miră? Parfumurile au darul ăsta, te cuprind și-apoi te vrăjesc, te fac să te-ndrăgostești de cine nu crezi!

Închid ochii și inspir puternic! Parcă distanța a dispărut. Parcă mă descompun particulă cu particulă în brațele tale și-apoi mă dizolv într-un sărut.

Sunt a ta, iubire. A ta… Deeply Yours!

Enrique Iglesias Deeply Yours

P.S.

Poveste scrisă pentru SuperBlog!

5 gânduri despre „Yours. Deeply Yours

Lasă un răspuns

