La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Cea mai bună brânză din lume

 

pregatit
sursa foto: Pinterest

Nu-mi venea să cred… aveam ocazia să-l revăd pe Toni Delaco! După întâlnirea noastră accidentală din hypermarket am rămas vrăjită de șarmul său venit parcă din altă lume. Iar acum aveam ocazia de a-l intervieva. M-am pregătit ca pentru o întâlnire: mi-am făcut niște bucle lejere (chiar rebele), un machiaj discret (dar de efect), rochia verde… pfff arătam ca una din bloggerițele alea de fashion pe care le urmăresc fervent (ce să fac, sunt femeie)! Ăsta e efectul Toni, presupun…

Iată-l! Emană eleganță și masculinitate… (oh, cavalerii de altă dată). Oare am întârziat? Am cam stat mult până am găsit un loc de parcare…

  • Bună ziua, domnule Delaco! Îmi cer scuze pentru întârziere… traficul bucureștean e teribil!
  • Bună ziua, tânără domniță! Nu vă faceți griji! (Îmi trage scaunul și mă poftește să iau loc. Zâmbesc.) Spuneți-mi, ne-am mai întâlnit undeva… de curând? În hypermarket, n’est pas?
  • Da! (WOW – chiar a ținut minte!) Și vă mulțumesc pentru recomandarea făcută!
  • Și eu țin să vă mulțumesc, tânără domniță, pentru oportunitatea de a vorbi despre călătoriile mele…
  • Păi cine nu ar fi interesat să afle despre călătoriile dumneavoastră fascinante, domnule Delaco!

Am continuat să facem schimb de amabilități o vreme. Mă fascina cu eleganța sa, cu franțuzismele, cu parfumul său…

  • Și-acum, domnule Delaco aș dori să vă pun câteva întrebări despre călătoria dumneavoastră în căutarea celei mai bune brânze din lume!
  • Desigur, sunt încântat!
  • În primul rând, cred că foarte lume este dornică să afle: de când sunteți fan brânză? De unde această pasiune?
  • Eh… tânără domniță, unii ar spune că fan brânză nu te naști, fan brânză devii. Nici măcar eu nu știu dacă au dreptate! Când mă gândesc la prima mea întâlnire cu brânza îmi vin în minte râsetele copilăriei – atât de cristaline precum vocea dumneavoastră, iarba verde ce pălește în fața ochilor dumneavoastră de smarald, parfumul de lapte dulceag… gustul acela inconfundabil, vocea bunicii… Ehhh nu știu când am devenit fan brânză, poate am fost dintotdeauna – chiar dinainte să mă nasc!
  • Și… totuși, sunteți o adevărate somitate, cum ați ajuns cel mai mare conaisseur în domeniul brânzeturilor? Cât de greu a fost drumul?
  • Draga mea, când faci ceva cu pasiune nimic nu e greu. Iar în brânzeturi dacă nu pui pasiune riști să nu iasă nimic bun. Ăsta e tot secretul – să pui pasiune, la fel ca în iubire.
  • Recent, v-ați întors din cei cinci ani sălbatici în care ați cutreierat toate meridianele planetei în căutarea celei mai bune brânze. Cum au fost acești ani de pribegie?
  • Ani sălbatici? Ani de pribegie? Îmi plac termenii ăștia, dar – sincer – acești cinci ani au fost parcă mai mult de atât! Am fost un adevărat globe-trotter… Am descoperit țări, oameni, locuri secrete, am aflat secrete, am demascat conspirații… A fost aventura vieții mele, dacă doriți să spuneți așa… mă gândesc să scriu și o carte. Însă cel mai important lucru este că am descoperit brânzeturi noi: mai fine, mai cremoase, mai tari, mai moi, mai puturoase, mai sărate, mai dulci, mai albe, mai colorate, mai mucegăite… acești cinci ani sălbatici au fost o adevărată desfătare a simțurilor!

cea mai buna branza

  • Chiar ați reușit să descoperiți cea mai bună brânză din lume?
  • Da! Pot spune cu mâna pe inimă că am descoperit-o. E cu totul specială. Îți trezește simțurile toate, te dezmiardă precum o fac valurile line ale Senei cu Parisul… e o adevărată simfonie, dar nu pot dezvălui mai multe momentan. Promit, însă, că la sfârșitul anului îi voi dezvălui numele – asta drept cadou pentru toți fanii brânză din lume!

La naiba, speram că pot scoate de la el numele brânzei, nu neapărat pentru a da interviului o notă de senzațional. Mai mult pentru curiozitatea mea de fan brânză… Pfff… până la finalul anului mai e o grămadă!

Interviul a continuat în aceeași notă: eu întrebam, domnul Delaco răspundea galant.  Mă fascina cu vocea sa masculină, cuvintele alese… pasiunea cu care vorbea despre brânză. Am plecat profund impresionată, dar și cu o mare curiozitate: oare care e cea mai bună brânză?


P.S.

Fragment de interviu și poveste pregătită cu grijă și drag pentru SuperBlog 2015!

3 gânduri despre „Cea mai bună brânză din lume

Lasă un răspuns

