La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Scrisori către HAIRieta

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Dragă HAIRieta,

Îți scriu această scrisoare ție pentru că, sincer, ești singura care-mi poate da un sfat sau mă poate alina cumva în aceste clipe triste  mistuitoare. (Îmi cer scuze de pe acum pentru aspectul scrisorii, dar cuvintele fug din mine…)

Poate te întrebi ce am pățit. De unde atâta tristețe… poate cu asta trebuia să încep – cu povestea!

Numele meu e Firicela. Am 16 ani perieni și abia am început să simt acei fiori magici de te iau pe sus, te coboară, te-nvârt – ca-ntr-un carusel. Îl știu pe Firicel încă de când eram două rădăcinuțe mici cât un vârf de ac. Cred că mereu l-am iubit, dar nu mi-am dat seama până de curând. Ce să știe doi copii, HAIRieta? Ce? Sunt sigură că și tu ai simțit asta pentru HAIRmeo – să-l simți mereu acolo, în sufletul tău, să vrei să-ți strigi iubirea să te-audă tot corpul pe care-l locuiești…

Eh, HAIRieta, eu și Firicel mai avem puțin – foarte puțin de trăit. Nici n-am apucat să ne bucurăm de iubirea noastră… iar mâine… mâine, ne vom găsi sfârșitul căci umanoidul pe al cărui picior stâng locuim va apela la ceva ce se numește epilare IPL. Nu prea știu ce e asta, dar am auzit întâmplător în timp ce umanoidul urmărea cutia cea neagră cu voci că asta e o metodă de epilare definitivă folosită de vedetele de la Hollywood (ce-o fi ăla? nu cred că mai contează).

Epilare definitivă… Îți dai seama? Mai avem atât de puțin, HAIReta și nu știu… îmi pare rău că nu i-am arătat mai devreme ce simt. Mai e ceva de făcut, HAIReta? Aștept lumina aia intensă care ne va marca finalul…

ipl
sursa foto: clinicarituais.wordpress.com

Cu drag,

Firicela

Dragă Firicela,

Am citit scrisoarea ta cu lacrimi în ochi. Sunteți atât de tineri, iar metoda denumită de umanoizi epilare IPL e atât de nemiloasă (când noi, perienii nu le facem niciun rău…).

Sunteți tineri, draga mea. Foarte tineri. Dar știi ce – nu contează cât durează iubirea, contează sentimentele. În plus, iubirea e nemuritoare. Așa că, dragii mei – sărutați-vă, alintați-vă… bucurați-vă de voi și nu vă fie teamă de lumina intens pulsată apocaliptică ce se apropie. O să fie bine, în RFEPV (Raiul Firelor Eradicate Pe Veci) e frumos, crede-mă – și sigur îl vei găsi pe Firicel!

Curaj! E doar un moment, apoi o să fiți din nou împreună în RFEPV! Curaj!

Cu drag,

HAIRieta

***Ziua următoare, Firicela și Firicel și-au găsit sfârșitul într-un sărut intens pulsat cu lumină, dar – exact cum a prezis HAIRieta s-au regăsit în RFEPV și-și continuă iubirea acolo***

Silkn-Glide-150K-04-300x280


P.S.

Poveste inspirată din filmul Letters to Juliet și adaptată pentru SuperBlog!

5 gânduri despre „Scrisori către HAIRieta

Lasă un răspuns

