La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Wishlist… electrocasnic

wishlist electrocasnic
sursa foto: Pinterest

Baby,

Când am acceptat să ne mutăm împreună, nu mă gândeam că va fi așa. Tooot stau și curăț ceapă… și, odată cu foițele ei mi se mai duce câte-un strop de rimel. Taie, toacă, fierbe, prăjește. Calcă, spală. Matură, șterge praful, dă cu-aspiratorul. Spală vase. Unghii nu mai am. Pilea mi sa-ncrețit cu toată aloe vera aia din detergentul de vase!

Baby, nu se mai poate! Da, cineva trebuie să facă și mâncărică pentru că noi doi știm prea bine că iubirea de foame nu ține – vorba cântecului ăla răsuflat. Dar, iub, tu mă vrei sex bomb – nu Cenușăreasa în varianta pre Prince Charming*! Și, sincer, nu mai suntem pe vremea lui mamaie!

mketonlineUite, am văzut un magazin online electrocasnice cu tot felul de produse care mi-ar ușura viața. Ah, nu-ți fă griji: nu-ți vor ușura nici buzunarul – în perioada asta sunt tot felul de reduceri, așa că ne putem utila căsuța cu electrocasnice profesionale la prețuri acceptabile!

blender_Philips2-300x232
sursa foto: super-blog.eu

Deci, iată pe ce-am pus ochișorii… Nu-i mult, o să vezi… Și poate știi deja ce-mi doresc din tot suflețelul meu, nu baby? Un robot de bucătărie! Mi-au plăcut mai multe modele, să știi… un robot de bucătărie de la Phillips care frământă aluaturi, taie, rade, feliază fin, sfărâmă, zdrobește, mărunțește, emulsifiază frișca și albușurile… O adevărată ustensilă magică, nu-i așa baby? Gândește-te doar câte bunătăți ți-aș putea prepara și într-un timp mult mai scurt!

Ah, mi-a mai plăcut și un blender… tot de la Phillips!  Cu accesoriu pentru tocat ceapă, verdețuri, carne… Râșniță, filtru pentru lapte de soia, semințe și sâmburi… Mmmm ce smoothie-uri aș face!

Decizii, decizii, decizii… Nici nu știu ce s-aleg! Ambele sunt atât de utile (și ușor de curățat)… Aș prepara totul mai ușor! Aș putea experimenta rețete! Aș avea și timp pentru a mă aranja! Eu văd numai beneficii!

Ce zici, baby? Îți surâde ideea? Luăm unul din aceste produse sau… ambele? Până la urmă nu-i mult și ne vom folosi de ele ceva timp!

Cu drag,

D.


P.S.

Povestioară scrisă pentru SuperBlog

*Prince Charming = Prințul fermecat

2 gânduri despre „Wishlist… electrocasnic

Lasă un răspuns

