Gânduri scrise

Cioburi de amintiri

cioburi de amintiri

E frig. Plouă. Stau sub pătură în compania unui ceai cu biscuiți. A. e plecat, deci de unde romantism? Stau cu laptopul în față și tot încerc să mă loghez la serverul de la muncă, dar nu mă vrea… poate mi-o fi citit lipsa de  chef…

Hai să scriu ceva… până-și revine și începe iadul amazonian. Dar despre ce? Despre cioburi de amintiri? Frânturi din acea Diana care-i cotrobăia prin sertar… Da, despre asta! Ce era un el? Un glob auriu încă prins de-un fir roșu. Un tub de alifie chinezească (Doamne, mirosul ăla parcă-mi inundă nările și-acum). Un arcuș (pe care l-am rupt). O cataramă… vintage… Ace, crete colorate pentru croitorie (oh… odată am umplut poarta cu steluțe), un borcan cu nasturi. Și câte și mai câte. În spațiul ăla mic și pătrat parcă-ncape o bună parte din copilăria mea (pardon… puțin respect,  Copilăria – cu literă mare!).

Doamne, câte amintiri! Exercițiul ăsta de scris parcă-i o cataplasmă pentru adultul din mine… Închid ochii și zâmbesc până și cu sufletul. E cald. Aburul de ceai de zahăr ars îmi pătrunde toate simțurile…

Hai, Diana, mai încearcă o dată să te loghezi… Dacă nu… revii la scris cioburi de amintiri pe blog!


P.S.

Mai multe povești găsiți la Eddie în tabel 🙂

P.P.S.

Oare voi cum ați utiliza cele 12 cuvinte –  romantism, biscuiti,glob, patrat, litera, fir, arcus, catarama, patura,tub, borcan, cataplasma?

3 gânduri despre „Cioburi de amintiri

  1. Oare PREZENTUL să ne fie atat de ascuns, dezagreabil, volatil, fulgurant…încat să se regăsească, de fapt să-l căutăm în trecut, în amintire ?! Să-l lăsăm acolo în amintire la dospit, la fezandat, doar doar vreo mireasmă mai putredă, mai fetidă …n-o trezi gusturi masochiste ?! Spun asta deoarece observ, din ce în ce mai des, cum gustul pentru trecut , ca amintire nostalgică prelucrată convenabil, se împletește cu speranțele, cu visele unui viitor procesat din rămășițele trecutului. Săritura peste PREZENT…este proba psihologică la care TOTI sunt campioni.

Lasă un răspuns

