La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (23)

E ultima duminică a lui noiembrie. 2015 a luat-o la goană. Pe la unii ninge, pe la alții plouă… peste tot de frig. Vin sărbătorile cu reclame stridente cu Moși Crăciuni rotofei. Vine ziua blogului (cu această ocazie țin să vă mulțumesc pentru reacțiile pe care le-ați avut cu ocazia lansării concursului aniversar 😀 va fi ceva super!!!)…

Până una-alta… tot duminică e, deci să curgă recomandările!!!

Ceva de ascultat

Ceva de citit… de pe bloguri

Un film de văzut

Nu știu voi, dar mie mi s-a făcut chef de… Happy Feet!

Ceva de citit…

Încă n-am citit cea mai nouă carte a Linei Moacă, Valuri de viață, dar îi vine curând rândul (can’t wait). Până una-alta, Natașa i-a făcut o recenzie interesantă.

O poză pentru azi

O fi frig, oi fi răcită, dar am chef de explorat! Hmmmm, poate vă servește și drept inspirație pentru prima etapă a concursului aniversar!

recomandari 23

P.S.

O duminică frumoasă, dragilor!

20 de gânduri despre „Recomandări (23)

  1. Ce surpriză plăcută! Știi că e rubrica mea preferată de pe blogul tău. Să fie și blogul meu printre recomandări e o bucurie foarte mare. 😀

  2. Enorm de mult îmi place concursul tău aniversar. Am lăsat și eu semn. Cât despre recomandări, nu le voi mai rata, deși multe dintre ele sunt și preferatele mele, pe la care deja trecusem. Te salut cu mare drag!

Lasă un răspuns

