Gânduri scrise · Jurnal

Teama cea mai mare

cea mai mare frica

Sunt o fricoasă, recunosc. Nu mă pot uita la filme de groază. Mi-e teamă de înălțimi. Mi-e frică de singurătate. Mi-e frică de șerpi. Mi teamă că-i voi dezamăgi pe cei pe care-i iubesc… De înec (deja am scăpat de trei ori și știți cum e: ulciorul (adică eu) nu merge de multe ori la apă).

Dar știți care e teama mea cea mai mare? E din metal, are 2 roți cu spițe, un lanț, coarne, o șa… Da – bicicleta! De ce? Păi sunt persoana cu cel mai mare anti-talent la sport pe care o știu. Nu știu cum de nu mă mai împiedic… când eram mică… pff mai bine nu vă povestesc 😆 De echilibru nu mai zic, cum mă urc pe o bici am impresia că se bălăngănește cu mine în toate părțile! Și dacă mai puneți la socoteală și faptul că sunt aeriană…

Când eram mică îmi doream eu să merg pe bicicletă. Mini-Dienuța se imagina cam ca-n poza de mai sus. Dar… ghinion, era singurul copil din fața blocului cu tricicletă! Nu știu de ce, dar tricicletele au fost mereu mai puțin tari decât bicicletele (oare monociclurile sunt mai tari???).

În fine, cum în orașul meu nu sunt piste de bicicliști, trebuie să mă feresc și de teribiliștii cu biciclete de pe trotuar… că nu se uită pe unde merg sau… dacă se uită și văd o fată… Deci, încă un motiv să mă tem de biciclete!

P.S.

 Respect bicicliștii (mai ales pe aia ce „conduc” responsabil)!

P.P.S

Vouă de ce vă e frică?

P.P.P.S

Sunt singura persoană care nu știe să meargă pe bicicletă?

32 de gânduri despre „Teama cea mai mare

  1. Eu am invatat acum 2 ani…si tot asa, imi era groaza sa ma urc, dar am gasit instructorul potrivit! E un sentiment super, cand reusesti sa ti infrangi o frica, te simti eliberat, sau cel putin eu asa m am simtit. Curaj, cine stie, s ar putea sa ti placa mult apoi! 🙂

      1. Am un coleg care a invatat sa mearga pe bicicleta acum doi ani cand si-a cumparat prima bicicleta! O bicicleta cu roti de 28 inci. Pana atunci nu mai mersese pe bicicleta! Nu a calarit nici macar o motoreta si nici macar permis de conducere nu poseda! Acum are 45 de ani! Deci se poate! Asta ca replica la raspunsul tau.
        Dar nu insist! Atunci cand ai o teama de ceva anume iti iei toate masurile de precautie! In cazul asta (al mersului pe bicicleta) si al sofatului, daca iti este teama, cel mai bine este sa nu te apuci de aceste sporturi! Pe cei ce au teama de sofat, nu ii incurajez sa exerseze, ci sa cheme un taxi!
        Sa stii ca nu esti singura de care sportul nu se „lipeste” (exemple am observat si printre ceilalti vizitatori).
        Pe un blog despre o actiune „biciclista” am incheiat cu „Keep on biking!”. Acum inchei cu Keep on writing! 🙂

  2. Mie-mi plac sporturile extreme, deci bicicleta de-as avea nu mi-ar mai trebui masina. Si bungee jumping as face sa am ocazia….insa si mie imi e frica de serpi…

  3. Eu, ce să zic? Parcă aş fi tu… Şi cu bicicleta, şi cu împiedicatul, şi cu sportul, în general. Mai puţin cu singurătatea, nu trebuie să-ţi fie teamă, că doar eşti cu tine !

  4. You are not the only one. Am o problemă cu echilibrul, atât de serioasă încât fuge de mine. Nu sunt în stare să merg cu bicicleta. Am o oroare de trafic și nu aș putea vreodată nici măcar să încerc să conduc o mașină. Poate (vreodată ?!?) voi reuși să merg pe o bicicletă dar nu cred că va fi prea curând. Mersul pe jos încă mai face piciorul frumos. 😀

  5. Pentru mine mersul pe bicicletă a fost un exercițiu de ambiție. Am deslușit tainele bicicletei în vreo 3 zile, dar am fost nevoită să plătesc prețul unor vânătăi de toată frumusețea. Ideea este că dacă ești hotărâtă să înveți n-ai nevoie decât de o bicicletă și muuultă determinare. Nu îți trebuie neapărat un instructor. Mie mi-a fost mai ușor să învăț încercând să-mi țin singură echilibrul din picioare, chiar dacă la prima ieșire nu puteam să păstrez bicicleta dreaptă nici 2 metri :)).
    Bafta și nu te da bătută după prima încercare! 😉

Lasă un răspuns

