Concursuri · La plimbare pe străduţă

Mâzgăleli și fluturi (Concurs aniversar 2015 – etapa 2)

Dragilor,

Așa cum v-am promis, astăzi vă provoc să scriem ce-a de-a doua poveste: știți regula (presupun). Dacă nu… v-o reamintesc: eu vă dau începutul + 0 poză să vă inspire, apoi prima persoană ce va comenta trebuie să continue ideea, următoarea persoană preia ștafeta de unde a rămas celălalt și tot așa!

Sunt tare curioasă ce va ieși! Prima poveste a ieșit foarte frumos – o să vedeți!

Iată începutul poveștii de săptămâna aceasta:

Cum se apropie sărbătorile, m-am apucat să fac curat. Cotrobăind prin sertarul cu amintiri (să văd dacă mai e ceva ce nu mai vreau să păstrez), am dat de jurnalul meu din adolescență.  Cuprinsă de nostalgie, l-am deschis. Ce-am găsit acolo? Mâzgăleli și fluturi cu aripi frânte sau, dimpotrivă, fluturi ce și-acum după ani au început să-și ia zborul în jurul meu. Frânturi din…

mazgaleli si fluturi

P.S.

Mai multe detalii despre concurs, găsiți în primul articol-provocare al seriei!

27 de gânduri despre „Mâzgăleli și fluturi (Concurs aniversar 2015 – etapa 2)

  1. …sufletul meu transparent, inceput de poveste…Din graba mea de-a atinge cerul…Din minuni transpuse in frunze si foi albe ascunse-n sertar…Din apusuri grabite sa se stinga si stele care mi-au zambit…Bucati de viata ciobite la capat si neputinte inchise in cuvinte….Amintiri care au ramas in suflet ca zboruri nedefinite…Aripi de fluturi argintii, nemuritori peste nerabdari stinse in seri de poveste…Nostalgii cu miros de brad si straluciri apuse…Colinde peste timp, cu intrebari despre maine in asteptarea unui alt inceput…Si sperante pentru…

  2. …zilele ce au trecut. Că nu se vor întoarce, la fel cum nici soarele nu se întoarce spre răsărit. Măsor cu gândul distanța către un viitor care s-a născut demult, într-un vis frumos. Închid ochii și pășesc, ba chiar iuțesc pasul, să nu fiu ajuns de trecut. Acesta își direcționează privirea spre mine, însă nu cred că mă mai poate ajunge. Voi…

  3. ….merge cu incredere catre ce urmeaza! Ce a trecut , trecut ramane , conteaza sa privesc cu incredere inainte , caci sunt efemera pe Pamant si daca-mi compar varsta, cu varsta Universului , sunt la fel de efemera ca un cocon de fluture.
    Aaaaahahaaaaa….ia uite : zapacita de Ana mi-a scris reteta de biscuiti pentru Craciun , am si uitat de ea….Bine ca am facut curat si am dat peste caietul asta….Am sa incerc reteta pentru seara de Craciun , ca musafiri vor fi….

  4. Parintii mei , Cativa prieteni si EL . parcă trecutul mi l-a adus pe aripile fluturilor din caiet . Dar mi-e frică . Sufletul îmi tremură ca aripile fluturilor . parcă …………

  5. …… îi simt cum au renăscut din propria cenușă, ca pasărea Phoenix și vor să învețe să zboare din nou. Îi aud cum își mișcă aripile în timp ce îi șoptesc numele Lui. Dar nu! El a rămas în trecut, nu îl mai vreau să-mi spulbere lumea din nou. Totul devine dureros, fluturii mei îl vor și asta doare prea mult așa că …….

  6. … trec mai departe… Dau pagini peste pagini si imi amintesc de un alt El, de o alta perioada dulce-amara, de alte vise si fluturi… A fost alb, a fost rosu, a fost si albastru, dar a fost si negru… Fluture multicolor ce mi-a cuprins pe aripile lui perioada cea mai frumoasa a vietii… Acum mi-e prieten bun, atunci ne visam viitorul impreuna… Si mai spune lumea ca…

  7. ne-am fi potrivit…dar NOI știm mai bine ca lumea…noi am învățat, fragezi la suflet și la minte, că iubirea poate să existe dincolo de atracție. Că două suflete se pot completa perfect, că două inimi pot să bată ca una, fără acea poftă carnală. Căci prietenia noastră era dincolo de toate astea, era mai presus de orice…

  8. tremur al cărnii, cu toate că trenscederea iubirii carnale nu o poate înțelege decat iubirea totală, iubirea care se împărtășește atat din tremurul cărnii, cat și din vibrația inimii aflate într-o drsăvarșită armonie…efemeră, pentru ca mai apoi să caute iar și iară necontenit, dincolo…

  9. de ratiune, de intelegerea umana.Noi ne-am iubit in cer, vecini cu Dumnezeu, si m-am certat cu ingeri pentru tine.
    Spun ruga mea de seara,
    cu gandul somnambul…
    mai da-mi, Doamne, suflet,
    ca dor mi-ai dat…
    Destul!
    Cu linistea rugaciunii mele sa ma…

  10. .. încing, ca într-o ploaie de fluturi. și fără să cutez a ridica privirile din pământ, mă înfățișez înaintea ta ca demult. ”sunt un fluture alb, orb de-atâta lumină!” știu, asta îi spusesem prietenei mele, cea mai bună dintre toate prietenele mele, singura care mă citise după îmbrățișarea ta și deslușise râzând fiecare atingere și fiecare dor pe care mi-l lăsase întâlnirea noastră.
    – ai să te arzi, nebuno! te-ai aruncat ca un fluture pe o ciornă! ai să te arzi, ai să te pierzi!
    – așa, și? oare nu te am pe tine să-mi pui plasturi?
    magda zâmbea. dar cred că de-atunci începuse să adune bandaje pentru sufletul meu, așa cum adună bătrânii lada de mort. desigur, eu aveam să supraviețuiesc, dar cu ce preț? cu ce ardere? cu ce tremur?
    acum, ochilor tăi degeaba căutam să le înțeleg…

  11. …strălucirea, căci bucăţile frânte din mine erau şi mai strălucitoare. Mi-am adunat de pe jos şi ultima rotiţă a mecanismului pe care mi l-ai stricat. Dar m-am întors către fluturi, le-am picatat aripile pentru a mia oară cu alte culori. Mai târziu, mi-au crescut aripi şi mie. Dar nu ştiam unde să zbor. M-am uitat în sus, în stânga, în dreapta, m-am uitat la tine. Dar tu…

  12. …nici macar nu mai erai acolo. De ce ti-ar pasa? Nu tu ai fost lasat in urma sa te descurci pe cont propriu, cu o inima franta si o mie de amintiri care nu fac decat sa infiga si mai multe ace in ranile deschise. Nici nu stiu de ce ma mai gandesc la tine, esti doar un….

  13. … vis pe care l-am crescut şi adăpostit în casa mea şi care s-a hrănit zi de zi cu fărâme din sufletul meu. Dar poate că nu ai plecat. Poate ai ieşit puţin să-ţi limpezeşti gândurile şi să-şi aranjezi dorinţele în ordine alfabetică. Am deschis geamul să-ţi caut urma şi am auzit o voce cunoscută care-mi striga…

  14. numele…m-am uitat in jur, dar nu am vazut nimic..m-am uitat inca o data.speram sa ma insel…dar nici urma de tine…inca astept…poate..

  15. …, intr-o zi, ai sa te intorci. Oare mai tii minte ziua in care ne-am zarit pentru prima data? Ma gandesc ca da. Cine ar putea sa o uite? Numai zambete si fluturi. Tu erai rezemat de un tei si urmareai cativa fluturi ce se asezasera pe banca din fata ta. Pareai concentrat si, totodata, fascinat, in timp ce trasai niste linii pe caietul ponosit ce-l tineai in brate. Iar eu, curioasa, nemaivazand asemenea palete de culori pe aripile acestora, i-am speriat prin apropierea mea, acestia luandu-si zborul. Doar unul, mai viteaz, s-a intors inapoi si s-a…

  16. …oprit fix pe brațul meu, și odată cu el parcă și timpul. Ne-am privit. Iar eu m-am rușinat de robustețea ta, ca și de ne-robustețea mea. Și m-am pierdut cu firea. Mi-au fugit ochii-n părți, mi-am ciupit degetele între ele. Am tremurat și fluturele de pe mine. Dar tu.. n-ai înțeles nimic. Poate cândva…

  17. …ai fi stiut cum ma simt si te-ai fi oprit, ai fi asteptat momentul oportun si nu mi-ai fi spus nimic. Ai fi asteptat ca toate sa treaca, ai fi desenat, ai fi privit stelelel prin binoclu, ai fi citit romane stand in balansoar, ai fi privit picturile altora si te-ai fi apucat de sculptat, dar tu ai preferat sa…

  18. sa pleci cu tot cu sufletul meu, lasandu-ma pustiita si mai secata de puteri ca niciodata. As vrea sa te las in trecut si sa privesc inainte, sa-ti smulg amprenta imaginii tale din adancul inimii mele frante si sa incetez sa mai cred in sperante care la final se vor dovedi a fi inuman de desarte. Vantul adie lin, mangaindu-mi pielea. Iar eu te simt. Atat de aproape. Si totusi dureros de departe. Un gol apasa pe fiecare particica din mine si deodata un fior crancen ma cutremura din cap pana in picioare. Nu pot trai la nesfarsit cu sentimentele si amintirile ce ma sufoca asa ca….

  19. trebuie sa imi fac curaj si sa privesc viata mai departe, sa imi creez un viitor fara tine, un viitor in care amintirea ta ramane doar amintire, in care nu esti prezent in fiecare gand de dimineata pana seara. Astept acel moment in care altcineva va umple golul lasat de tine in inima mea si …

  20. ma va face sa simt din nou fluturi in stomac. Ma va face sa simt ca traiesc. Si abia atunci voi putea spune ca tu esti amintire, si nu prezent. Pana atunci, jurnalul nu face decat sa imi intensifice durerea, asa ca …

  21. il las deoparte si ma pregatesc sa impodobesc casa pentru Craciun. In asa fel, caldura acestor zile de sarbatoare ma vor face sa uit pentru moment de durerea din suflet. Abia astept sa vina colindatorii, sa ascult colinde frumoase din toata lumea la Magic FM si sa ma bucur de cele cateva zile cu familia. Aceasta este perioada din an …

  22. pe care o iubesc cel mai mult. Sunt atatea lucruri pe lume pentru care ar trebui sa fim recunoscatori si multumiti, iar cea mai importanta dintre acestea este familia si iubirea neconditionata a acesteia. (Off, iar imi aduc aminte de el si de durerea din suflet.) As vrea ca acest Craciun sa fie unul special, unul de care sa imi amintesc mereu. Oare ce sa fac sa il fac special? Poate ca …

Comentariile sunt închise