Biblioteca de pe Străduţă · Concursuri · La plimbare pe străduţă

Și … se va apuca de studiat Mecanica inimii

mecanica inimii

În dimineața asta m-am trezit pusă pe fapte. Am deschis laptop-ul, am intrat pe blog și m-am pus pe citit – doar aveam de jurizat un concurs! Evident, nu mi-a fost ușor (doar am cei mai creativi cititori)…

M-am pus pe citit, pe notat, pe gândit… Unele răspunsuri m-au înduioșat, altele m-au amuzat, altele mi-au stârnit un zâmbet prin simplitatea lor, altele m-au făcut să mă gândesc la povești ce încă nu s-au stins, alții m-ați convins că sunteți niște romantici incurabili! Sincer, mi-a dat cu egal și voiam să vă premiez pe toți!

Așa că… în cele din urmă am apelat la Santa Illusion’s Little Helper 😆 dar nici el nu prea mi-a fost de ajutor… așa că… am ales comentariul care mi-a indus starea de iarnă, cel al Adrianei:

Iarna, rotițele inimii mele o iau razna atunci când fluturii tăcerii îngheață pe geamuri, crăciunițele vorbesc cu brazii, globurile cu beteala, fularul cu mănușile, zăpada cu munții, focul din șemineu cu lemnele, iar cățeii se ceartă cu fulgii de zăpadă la fiecare plimbare, dar acum totul ticăie mai încet pentru că, în loc de frumusețe albă, văd griul pădurii, într-un Brașov care ar fi, altfel,……de poveste.

Adriana, te rog contactează-mă fie prin formularul de contact, fie pe Facebook pentru a intra în posesia cărții…

Pe ceilalți îi rog să nu fie triști: concursul aniversar continuă (și acolo aveți patru șanse – câte una pentru fiecare etapă!).

În încheiere, vă las cu un citat din carte… sau mai bine spus cu un sfat:

Întâi de toate, nu atinge acele. În al doilea rând, stăpânește-ți mânia. În al treilea rând, niciodată, în vecii vecilor, nu te îndrăgosti. Căci atunci, pentru totdeauna, acul care arată orele la ceasornicul inimii îți va străpunge pielea, oasele ți se vor sfărâma, iar mecanica inimii se va strica iarăși. – Mathias Malzieu, Mecanica inimii

Ne  citim puțin mai târziu, dragilor!

 

 

26 de gânduri despre „Și … se va apuca de studiat Mecanica inimii

  1. Inima cu mecanica…au tot atata legătură cat are rața cu clarinetul…INIMA este fundamental paradoxală, ilogică, impredictibilă pentru orice fel de mecanică…așa cum numai IUBIREA este. În acelși timp ea are un aliat incontestabil, un aliat ignorat…ADEVĂRUL.

    1. Dacă ai citi cartea ai ști că nu despre asta e vorba :p e o carte de ficțiune, nu de filosofie… e pur și simplu o poveste despre un băiețel care… (nu pot dezvălui conținutul)

          1. Nu de citit vorbesc, căt de nevoia de a ne refugia în vise, iluzii și speranțe, în timp ce VIAȚA explodează de bucurie în noi și în jurul nostru…Fuga de realitate a devenit un viciu pe care doresc să-l evidențiez cu fiecare prilej.

                  1. Asta înseamnă că REALITATEA este atat de stresantă, de inconfortabilă încat avem nevoie de refugii în vise…Ce poate fi mai relaxand decat bucuria realității, a PREZENTULUI AȘA CUM ESTE EL, nu cum am vrea noi, nu cum îl procesează educația, cunoștințele căpătate, dorințele rezultate din procesarea trecutului.

                    1. Eu nu acuz pe nimeni, nici măcar nu judec…doar spun ceea ce VĂD că se petrece cu noi. Visele, speranțele, iluzile, gandurile…nu sunt cu adevărat ale noastre. Ele aparțin celorlalți, educației, cunoștințelor căpătate, memoriei. REALITATEA aparține tuturor, este UNICĂ, dar pentru a avea ochi de VĂZUT și urechi de AUZIT pentru ea, este nevoie să ne naștem, să renaștem clipă de clipă în etenul PREZENT…cu o minte INOCENTĂ, dar matură, liberă de trecut sau viitor, chiar și de prezent, acesta fiind pur și simplu TRĂIRE.

  2. Într-o zi cu adevărat gri, uite că primesc un mare zâmbet. Simt că mă răsfeți în ultima vreme și-ți mulțumesc. Voi lăsa datele pe facebook imediat cum ajung acasă de prin preumblări. Mecanica inimii mele îmi spune că am găsit un atelier de reparat dispoziții sufletești..aici, pe străduță. Zi frumoasă tuturor!

  3. Felicitari castigatoarei!
    Stii ce am inteles eu? 😁😁😁😁😁😁 ca tu ai sa aduni cap la cap tot ce s-a scris , completez tu asa , literar totul si iasa de-o poveste exceptionala….mnah , unde dai si unde crapa , eu asteptam postarea intregita! 😄😄😄

Lasă un răspuns

