Gânduri scrise

Un fel de autobiografie în 237 de cuvinte

cartea mea

Săptămâna asta, Eddie ne provoacă să-i scriem despre cartea unui om obișnuit. Despre ce să-i scriu eu? Eu chiar sunt obișnuit, deși poate pentru unii sunt… extraordinară… I’m just an ordinary girl (cum ar spune Miley – și, vă rog să n-o judecați, doar ascultați-o!) cu defecte, calități…

În fine… în cartea mea sigur aș scrie despre cum mă trezesc dimineața. Cum ies la plimbare cu al meu câine ce nu ratează nicio pisică ce visează la vreun șoricel. Despre Bichon-ul prietenei mele C. Despre cum nu pot mânca nimic dacă nu am și pâine. Despre panorama ce-o văd în ochii verzi a lui A. Despre teama de stomatolog, de anestezic și de… tuns părul. Despre vin roșu combinat cu lumină de lumânări. Despre dependența de ciocolată. Despre amețeala care mă ia când simt miros de palincă, pardon țuică – eu-s de lângă Pitești!!! Despre cum vreau o plantă cu flori roșii pe balcon (asta când voi avea casa mea).

Hai că poate n-o fi atât de rea și cartea asta. Ar fi cartea unei vieți necosmetizate, gen ălea de apar la TV. Cu vacanțe-n țară, nu pe cine știe ce insule de care n-am auzit. Cu aer impregnat cu vise și visuri. Cu zeci de pagini pline de însemnări ce parcă nu au noimă (cum e și blogul).

Eheeee ce carte-ar fi!

P.S.

Evident, la Eddie în tabel veți găsi și alte povestioare mult mai reușite 🙂

8 gânduri despre „Un fel de autobiografie în 237 de cuvinte

  1. ..prefer sa citesc o astfel de carte, acum și mereu. Deja, azi, am citit cateva rânduri. Esti un om fascinant și mă bucur ca te-am descoperit. Cam tarzior, e drept, dar ..e bine și asa!

Lasă un răspuns

