La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări (24)

ghetute-mos-nicolae

Ia spuneți, a venit Moșul? A venit? A venit? Mie mi-e frică să ies pe hol să mă uit, că poate n-a venit…

În fine, până îmi fac puțin curaj trec pe la voi să vă las câteva recomandări în ghetuțe.

Ceva de ascultat

De pe bloguri

Un film de văzut

Pentru că toți avem un copil în suflet…

Ceva de citit

Încă aștept coletul de la libris, dar sunt sigură că o să ador Femeia în fața oglinzii la fel cum ador tot ce e scris de Eric-Emmanuel Schmitt. Și, o veste bună pentru norocoșii ce se vor afla pe 8 și 9 în București, autorul francez va fi prezent la lansarea celui mai nou roman al său! Da, ați citit bine Eric-Emmanuel Schmitt vine în România, dar mai multe detalii găsiți la Judy!

Și… cam asta ar fi! O duminică frumoasă, dragii mei!

18 gânduri despre „Recomandări (24)

  1. PENTRU TOTI PRIETENII MEI MINUNATI O SEARA SPLENDIDA DE IARNA SI CU MULTE BUCURII ALATURI DE CEI DRAGI !
    To all my friends SPLENDIDA WINTER wonderful evening and much joy with your loved ones!


  2. aoliooo! da’ ce-am făcut?
    sărumâna mult de recomandare. este tot ce simt acum, de zile bune, de când am văzut reclama aceea… dor. doare. și un colț de zâmbet…

Lasă un răspuns

