Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Dă-i cu zahăr!

 

 

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Stăteam eu cumințică în fața laptop-ului în timp ce cuvintele parcă se buluceau să iasă din mine. Hărmălaie mare, zău! Trebuia să le aliniez cumva… dar ele, nebunele de ele, nu voiau să stea. Voiau să iasă… Nu-nțelegeau că nu se poate așa. (A se citi: sunt liberă, mă plictisesc, vreau să scriu ceva și nu știu ce).

Am tot deschis ciorne pe WordPress, ciorne în agendă, am citit… nimic! Voiau să iasă toate dar, la cum se îmbulzeau, nu reușeau. Și uite așa mi-am amintit eu că editorii WordPress au un blog de sugestii, unde în fiecare zi publică câte o idee de articol (+alte resurse faine de/despre blogging).

Intru eu și văd că provocarea de astăzi se numește Pour Some Sugar on Me… yep, m-au nimerit! Vorba cântecului – sugar… you make my soul complete, doar că la mine asta e în sens propriu (nu doar la figurat, deși A. bate zahărul la dulceață :mrgreen: ).

Da, sunt dependentă de chestii dulci. Știu că nu-i bine pentru sănătate, de aceea nu fac exces… în plus, în categoria chestii dulci intră și unele fructe! După scris și A., dulcele e viciul numărul trei! Pfoaaa și tocmai ce-am dat gata o gogoașă cu ciocolată de la Alpina (cine știe cunoaște).

Când mănânc ceva dulce parcă totul devine mai frumos, mai calm, mai pufos, mai… roz cu unicorni 😆 hai că devine prea dulce și poate vi se apleacă. Niște lămâie careva?

Revenind la chestii mai serioase,  neni editori și tantile editoare de la WordPress vor să știe care e dulcele meu preferat. Eu nu știu ce să le răspund… mi-e cam greu să aleg… dulce să fie, deci: dă-i cu zahăr!!!

Dar voi? Care e dulcele vostru preferat (indiferent că e prăjitură, ceva din comerț (gen ciocolată), fruct…)?

53 de gânduri despre „Dă-i cu zahăr!

  1. De ce TREBUIE să scrii ceva? Scrisul, blogul, ca de altfel orice altceva este un prilej de BUCURIE, dacă nu este, CEVA nu este în regulă. Comunicarea este împărtășirea unui prea-plin…

    1. Eh… aveam nevoie de o ocupație și cum scrisul e activitatea mea preferată mi-a venit ideea să scriu (deși nu prea știam ce și mi-am amintit de acel blog, mi-a plăcut tema…)

  2. Cand eram si eu mai tinerel mancam zahar la greu, şi vazand ca nicio fata nu-mi spunea ca sunt un baiat dulce, m-am oprit, tot raul spre bine, nu am diabet! Imi place ciocolata amaruie!

  3. orice dulce sp fie dar cu ciocolată. multă. 😀 vorbești tu cu moș crăciun? un vagon, două ar fi destul pentru mine…barem până la ballatine’s day îmi ajunge.

  4. Unicorni –> capricorni (adica eu, capricorn).
    Prea dulce –> papanasi.
    Lamaie –> limonada.

    Asadar: papanasi si limonada pentru capricorn! :-))
    Dar asta merge mai mult vara pe Clisura Dunarii (la Cazane).

    Acum (chiar daca numai unii au vazut culoarea zapezii) ar merge un chec cu martipan si un suc de visine! :-))

    [O paranteza: am spus „culoarea” zapezii, numai ca unii spun ca albul nu este culoare, ci non-culoare. Trebuia sa scriu „non-culoarea” zapezii? 😉 ]

  5. Tot ce este cu zahăr, desigur, şi cât se poate cacao şi nucă: prăjiturile făcute în casă, dar şi cele de la cofetărie, ciocolata amăruie. Existau, demult, bomboane de arahide învelite în ciocolată, costa 5 lei cutia, nu cred că se mai fac unele ca acelea… Desigur, îngheţata cu , evident, cacao

    1. Exista la Cora arahide in ciocolata (si alba si neagra) ambalate in cutii (produse sub marca proprie). Sunt in zona cu bomboane, arahide, migdale, stafide (si ce-or mai avea) la kilogram.

  6. Sărutări, mângâieri, îmbrățișări și dezmierdări. Nu dulciuri, dulcegării! Spre deosebire de primele, astelalte nu-s bune pentru sănătate decât atunci când lipsesc.

    Deci: dă-i cu draga! mână-n mână, gură-n gură.

  7. tot ce contine visine, fructe de padure, pepene galben, mar verde, lamaie, ananas, kiwi si gutui :)) clatitele cu gem de gutui sunt la ordinea zilei la mine 😀 ah, si nenorocitele alea de eugenii cu cacao, sunt ca un copil tampit – mi le indes in orice geanta, buzunar sau sertar :)) marshmallow mananc pana intru in „coma” de atata dulce… :-s si nu mai zic nimic ca pe urma imi dau seama ca sunt sweets junkie si nu-i a buna 😀
    ps. ciocolata amaruie cea mai buna ever ❤ si Africana cu banana ❤ Gata, tac…. am zis eu ca e de rau :((

Lasă un răspuns

