Jurnal

On top

 

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Săptămânile astea am muncit ca nebuna. „Jungla amazoniană” e mai stranie ca niciodată… Dar, există cineva care mă face să mă simt on top of the world și să uit de toți și toate.

Azi e miercuri. M-am trezit cu chef de experimentat. Găsisem o temă frumoasă pentru blog… dar, testând-o, am realizat că doar prima pagină îmi plăcea 😆 Sunt liberă (thank God) așa că voi profita de ziua asta să mă relaxez un pic.

 În suflet am numai lucruri frumoase, e cald și bine – în sfârșit!

În casă … parcă se pregătește ceva!

Citesc Dragostea cea veche îți șoptește la ureche. Primele iubiri de Aurora Liiceanu. O carte extrem de interesantă despre care vă voi dezvălui mai multe în curând!

Ascult ticăitul ceasului de pe hol. Doamne, cât mă enervează – îmi strică toată liniștea.

Mă gândesc la cât de repede a trecut anul ăsta și cât de mult m-am schimbat.

Am învățat că lucrurile bune vin când te aștepți mai puțin.

Îmi doresc un job nou… că-n rest le am pe toate!

12 gânduri despre „On top

  1. Mă regăsesc în cuvintele tale. Și eu „muncesc ca nebuna”, detest ticăitul de ceas și daaaa…vreau un job nou (dacă găsești ceva creativ și diferit de toate job-urile de duzină, dă-mi un semn ahahhaha).

      1. cu siguranță…dacă ar fi după mine, m-aș înconjura numai de oameni ca tine 🙂 Cred că ar fi superb să am un job care să-mi permită să-mi aleg colectivul…nici munca nu ar mai fi așa grea…

Lasă un răspuns

