Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Iarna – love & hate

iarna

Iarna… am o relație bizară cu ea. E grațioasă, albă, rece – caldă… E mocirloasă. E sclipicioasă. E încărcată de zâmbete, colinde, însemnătate… E de-un comercial kitschos dus până la extrem. E poetică. E atât de deprimantă încât mă face să iau prozac (bine, exagerez… dar prozac sună… prozaic)!

Unde mai pui că sunt campioană la căzături artistice?


Dar voi? Care-i relația voastră love – hate cu iarna?

40 de gânduri despre „Iarna – love & hate

  1. O iubesc cu ce inseamna ea! Cu tot frigul, cu toata bruma, zapada, mocirla ei…
    O iubesc cu florile ei de gheata, cu brazii ei inpodobiti, cu luminitele ce-ti incalzesc simtirea, cu sperantele si vestile ei bune!!!

  2. iarna este anotimpul meu preferat. cu alb și înghețuri, cu liniște și colinde, cu copilărie și cu doruri.
    ce spui tu despre comercial, agitație și alergături se poate evita. 😉 iarna este de fapt dincolo de ea.

          1. dacă începi devreme, vei constata că bugetul rezistă, că efortul e ceva mai mic și că scapi mai cu seamă de agresivitatea asta a magazinelor. eu în zilele acestea cumpăr doar dulciuri și fructe, pe care nu le pot lua foarte devreme. mișun pe la târgurile de crăciun doar pentru atmosferă, privind de departe. și folosește liste. scriind îți dai seama de utilitatea reală a ceea ce cumperi. tot bugetul (cardul și portofelul) se vor bucura.

  3. Iarna e deprimanta doar atunci cand este goala … fara zapada. La sate zapada are un farmec aparte, la oras e doar pentru decor, pacat ca nu tine mult asa curata. De aceea mi-ar placea sa cada prima zapada in ajun de Craciun, ca sa alunece sania Mosului! 😀

  4. Mă bucur de ea în primele zile, ş-apoi stau departe de ea ;)) (cu toate că ar trebui să fim prietene bune, născându-mă-n ianuarie) . Nici măcar distracţia din timpul iernii (datul cu sania, etc) nu prea mă face să ies din casă. În rest îmi place iarna când o fotografiez, îmi place să-i privesc copilaşii coborând din cer. 🙂

  5. E frumoasa iarna când e zăpadă așternută total. Când încep ăștia să curețe drumurile nu îmi mai place :)) Cred că am uitat să ne mai bucurăm de ea. Când eram mici nu mai conta că e nuștu cum…eram călare pe sanie din zori și până-n seară…

  6. Iubesc iarna! Cu frigul si gerul de-ti crapa obrajii de frig; cu ninsoarea ca in povesti si focul din soba. Agitatia pregătirilor de Sărbători si mirosul de cozonaci…
    Dar mai ales bucuria copiilor, jocurile de care fiecare dintre noi ne aducem aminte cu placere!
    Eu cand ma gandesc la iarna ma gandesc la ciocolata calda pe care mi-o făcea bunica cand eram copil si veneam de afara infrigurata.
    Dar iarna are o parte care nu imi place. Anume…cand se topeste zăpada si e mocirla afara.

  7. Pe hartie… e anotimpul meu preferat dupa toamna… primavara si vara :)) 😀 Glumea… sau nu prea… Ador zapada, turturii, vantul biciuitor, albul intins etc etc si pentru firea mea – usor inclinata spre artistic e perfecta pentru inspiratii, daaaaarrrr… intotdeauna m-am simtit mai legata de toamna 🙂 am o relatie love-hate cu iarna in adevaratul sens al cuvantului… detest mocirla, detest gheata si cazaturi, detest frigul… De doi ani am catel si e groaznic prin mocirla cu el – mai e si alb si cretulin si ma nenoroceste iesitul cu el afara… Nu-mi place sa ma imbrac gros deloc asa ca vaccinul antigripal e baza mea, dar si ala cate poate face saracul…. tot trb haina si o bluza groasa 😐
    So… pe hartie e perfecta iarna! sau atunci cand stai in casa, la caldurica, cu un ceai aromat in mana… dar cand trebuie sa iesi afara mereu, nu mai e draguta 😀
    Oricum, avand in vedere ca n-am fost nici tipicul copil care sa iasa iarna pe ulita cu sania dupa el… 😐 asa eram de mica… preferam cizmele si sa ies prin ploaie in toate baltoacele 😀 Eu aodr ploaia 😀

  8. Cred CA toata lumea iubeste doar prima Luna din iarna, cu muzica ,mincara ,distractie dar dupa AIA ne trezim din euforie( betie) si ne plesneste realitatea cu frigul,cazaturile si mai ales lupatatul zapezii ,cara nu se mai topeste.

  9. Bună ziua, dragă illusion. Eu ador iarna, ador frigul, îmi place când expir aerul pe gură și ies aburi, îmi place să mă plimb în parc seara, îmi plac nopțile care, deși sunt mai lungi, nu mai sunt atât de pline de beznă. Iarna de fapt este starea de amorțeală a naturii și natură sunt și eu. Ador acel sentiment, când totul e rece, frig, gheață, și afară, și înăuntru, când nimic nu te mai doare pentru că totul este amorțit. Da, ador iarna, are un efect anestezic foarte eficient.
    Apropo, aș vrea să folosesc fotografia pentru o viitoare postare pe blog, te superi?

Lasă un răspuns

