La feminin · La plimbare pe străduţă · Vise Şi Oglinzi

Cenușăreasa

cenusareasa

Multe fete au rămas blocate-n basmele copilăriei… mai ales în cel al Cenușăresei. Tooot așteaptă un prinț pe-un cal alb (a se citi BeMVeu de … nu contează culoarea) preferabil vreun Iri că ăla nu mai are mult de trăit.

Măi fetelor, dragilor, nebunelor!

Banii n-aduc fericirea, da’ te-ajută să-ntreții iubirea… o să ziceți voi după Andra, care cântă după cum a scris Moga care… nu găsea o rimă! Măăăi nu-i deloc așa. Aia nu-i iubire, e o relație reciproc avantajoasă. Tu-i dai frumusețea, el îți dă banii.

Ăsta nu-i basm, între Cenușăreasa și Prinț au fost scântei de la început… între tine și posesorul de lanț de haur ce-a fost la început, ți s-au făcut ochișorii dolari (pardon – euroi) ca-n Tom & Jerry? Respectă-te!

Da, dragostea trece prin stomac. E nașpa să ai doar fluturași acolo… dar ea mai trece și prin suflet! Serios, eu zic să mai pui o dată mâna pe cartea aia de basme și să vezi că Cenușăreasa nu era ca Moni sau eu mai știu ce piți e la modă… și-n telenovele e la fel, tu nu-l iubești pe yuby cum îl iubește sărmana Maria pe Luis Fernando (și invers). Revenind în lumea reală Lady Di, Grace Kelly… Kate Middelton  – nu au ajuns prințese arătându-și (intenționat sau nu) lenjeria prin vreun club de fițe!

Respectați-vă!

8 gânduri despre „Cenușăreasa

  1. Mie mi-a placut „Frumoasa din padurea adormita” :)) se pune?! ca ea n-a facut nimic ca sa-l gaseasca pe print, nu tu bal, nimic, el a venit dupa ea :)) Ah, lasand gluma la o parte, adevar graiesti tu aciisa, dar oare te-o asculta cineva?!

  2. Nu există relație reciproc avantajoasă atunci când consimți pe o anumită sumă de bani să-ți vinzi, fie și doar trupul. Asta este prostituție.
    punea Pitigrili că fiecare conștiință are un punct de topire…Sunt femei pe lumea asta pe care nu le poți avea nici pentru un milon de euro…Pe astea le ai cu …două milioane. Nu cred nici în această afirmație…Pitigrili vorbea, cu ștință sau fără, de conștința de împrumut, conștința periferiei…CONȘTINȚA, sinele nu poate fi cumpărată sau vândută cu toate bogățiile lumii…

  3. Am scris și eu despre asta. 😀
    În stilul meu ironic.
    Ce vor fetele astea e absurd. Eu fraza cu „banii aduc fericirea” n-am s-o înțeleg vreodată. Adică… Vreau un om pe care să-mi doresc să-l ascult vorbind, să citim împreună, vreau un partener nu un sac de bani. Și vreau să mai gândească oameni ca mine. 😀

Lasă un răspuns

