Amintiri blogosferice · Concursuri · Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă

A cincea poveste (+ câștigător concurs aniversar)

a cincea poveste

5… 5 ani… și încă nu știu prea bine ce fac sau ce caut pe-aici. Tot scriu, indiferent că o fac bine sau nu. Oamenii vin pe străduță, citesc, unii pleacă, alții rămân. În al doilea caz, mă bucur precum un copil din anii ’90 ce descoperea scânteile artificiilor ălora de le aprindeam cu un chibrit / bricheta / flacăra de la aragaz.

Oamenii ce trec pe-aici, pe străduță, îmi mai lasă și gânduri frumoase… Tocmai de aceea m-am gândit: „ce-ar fi să-i invit și pe ei să scrie?”… rezultatul l-ați văzut.  Eram sigură că poveștile vor fi așa – doar am cei mai creativi și mai inspirați cititori!

Așa cum v-am promis, azi voi dezvălui câștigătorul concursului aniversar. Eu îl știu de aseară – acum e momentul să îl aflați și voi!

Fiecare poveste a avut, în medie, 22 de „autori”. Pentru fiecare poveste, autorii au primit câte un număr de concurs (unul singur/poveste, pentru a nu-i avantaja pe cei care au comentat de mai multe ori la aceeași provocare).

Această prezentare necesită JavaScript.

Din cei 91 de participanți, câștigător a ieșit numărul 4 – adică…

Această prezentare necesită JavaScript.

Felicitări, Ana – o mamă curioasă! Ai câștigat premiul pe care l-am pus în joc la începutul lunii: cărți în valoare de 50 de lei de pe libris.ro și, dacă dorești, o convorbire la telefon cu mine! 🙂 Aștept datele tale fie pe facebook, fie pe mail prin intermediul formularului de contact!

Vor urma și alte provocări pe străduța mea, fiți siguri. Urmează un nou an și vă promit că povestea ce se va scrie pe parcursul său va fi una… eh, o să vă vedeți 😉

Zile frumoase și… SĂRBĂTORI FERICITE în continuare!

18 gânduri despre „A cincea poveste (+ câștigător concurs aniversar)

  1. La mulți ani și de aici înainte!
    Felicitări câștigătoarei și ție pentru tot ceea ce creezi aici și pentru toate oportunitățile pe care le oferi cititorilor. Apreciez timpul pe care îl dedici străduței tale frumoase și creativitatea prin care îi asiguri longevitatea! 😀 hugs >:D<

  2. As vrea sa adaug ceva. Faptul ca am castigat este super. Dar stiti ce este si mai tare? Voi toti. Amatori de iluzii, sunteti minunati! Am citit comentariile si mi-am dat seama cat de cald si bine este! Multumesc Illusion pentru ceea ce faci si oferi!

Lasă un răspuns

