Amintiri blogosferice · Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă · Recomandări

Ce v-a plăcut anul ăsta

ce v-a placut anul asta
sursa foto Pinterest

2015 a fost un an al schimbărilor. Nu știu cum l-ați simțit voi, dar cel puțin așa îl simt eu. Am învățat. M-am eliberat de demoni. Am găsit persoana pe care o tot căutam… Și toate astea în timp ce scriam.

Nu știu dacă mă voi lăsa vreodată de asta. Atunci când scriu, îmi vărs sufletul și-apoi îl răsfir frumos (cred eu) pe hârtie… și asta indiferent de ce scriu: file de jurnal, gânduri, ficțiune…

Blogul a crescut într-un ritm incredibil și, o dată cu el, au crescut și planurile mele legate de el… Dar, până atunci, zic să vedem ce articole s-au evidențiat anul ăsta (după numărul de vizitatori unici).

10. Articolul în care vă povesteam ce mai fac Cati și Mircea, personajele create de Corina Ozon nu avea cum să lipsească din top.

9. Pe 9 găsim un articol ce îndeamnă la… tăcere!

8.  Lista mea de bloggeri pe care nu îi suport își face și ea loc în clasament.

7. Articolul despre Monaliza este unul din articolele mele de suflet și mă bucur tare mult că pot aminti de el, mai ales că ieri am aflat că talentata profesoară a reușit să învingă boala!

6. Oi fi eu pretențioasă, dar se pare că articolul Ce vreau de la un bărbat a fost un succes.

5. La jumătatea clasamentului își face loc interviul pe care i l-am luat lui Bogdan de la Jurnalul unui Adam.

4. Articolul-confesiune cu titlu inspirat din două cântece (Septembrie, luni și Da, mamă) aproape a ajuns pe podium!

3. Ultimul loc al clasamentului este ocupat de invitația de a vota câștigătorul capaniei Cititul e sexy.

2. La o distanță destul de considerabilă se află articolul Cititul… acest 69 mental prin care anunțam și concursul mai sus amintit.

Înainte de a vă dezvălui care a fost cel mai citit text, aș dori să vă amintesc și de 2 povești (sau să le zicem nuvele – cu permisiunea voastră) pe care le-am scris anul ăsta: Dimineți și Maktub… asta dacă vreți să citiți ceva mai consistent în ce a mai rămas din mini-vacanța asta.

1.Și gata, nu vă mai țin în suspans – cel mai citit text al anului a fost Vârsta la care totul se sfârșește?!

Sunt tare curioasă ce fel de articole o să scriu în 2016!

Zile frumoase și liniștite, dragilor!

16 gânduri despre „Ce v-a plăcut anul ăsta

Lasă un răspuns

