Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Femeia în fața oglinzii

stereotipuri 1

Cu ce carte m-am delectat la finalul lui 2015? Cu ultima a lui Schmitt (evident) – Femeia în fața oglinzii!

Trei femei din epoci diferite. Trei femei distincte față de femeile epocilor lor. Trei femei ce par diferite între ele, dar între care e o legătură spirituală aș putea spune!

De remarcat este și structura romanului. Cele trei povești se întrepătrund și suspansul este astfel sporit!

O carte scrisă în stilul inegalabil al lui Eric-Emmanuel Schmitt, dar mai multe detalii veți găsi în recenzia mea de pe Literatură pe tocuri – un proiect căruia m-am alăturat de curând și care se potrivește mai bine cu modul în care văd eu cărțile!

Voi ce ați mai citit?

6 gânduri despre „Femeia în fața oglinzii

  1. Eu am citit doar Secta egoiștilor de la Schmitt și am observat felul lui aparte de a scrie, care atrage într-un mod interesant. Dar, văd că merită să pun pe listă mai multe cărți de la el. Am să caut cartea în librărie, mi-ai trezit interesul. 😀

Lasă un răspuns

