Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Fear

sursa foto noir43.tumblr.com
sursa foto noir43.tumblr.com

Întuneric beznă. Țipete. Vaiete. Unde sunt? În jur e doar negru. Parcă se-ntrevede o rază de lumină, undeva… spre stânga. Încerc să mă mișc spre ea, dar observ că picioarele-mi sunt prinse de podea cu lanțuri. Țipetele se-ntețesc. Simt zeci de mâini cum îmi cutreieră trupul. Îmi smulg hainele. Apoi continuă să mă străbată. Două mâini mari îmi presează capul…

Simt că mă scufund. Apă… Apă, peste tot. Îmi vuiește prin urechi. Îmi invadează trupul… Încerc să mă mișc, dar parcă-i în zadar. Apa asta-i ca un plumb ce-mi zdrobește membrele.

Întuneric din nou… dar acum e liniște. Din stânga răsare iarăși raza de lumină, devine tot mai intensă, precum raza aceea emisă de proiectoarele de film. Îmi pot vedea trupul alb-marmură străbătut de vânătăi…

Se face lumină… Zeci de fiori mă străbat. Mi se face pielea de găină. Un urlet explodează din mine…


P.S. Off-topic

Voi cum v-ați imagina următoarea situație:

  • ești închis într-o cameră obscură și îți e frică!

 

 

26 de gânduri despre „Fear

  1. As observa mediul inconjurator cu ajutorul celorlaltor simturi. Daca as descoperi ca sunt intr-o „cutie de beton” de 2 metri pe 2 metri absolut goala in rest, ar fi nasol 😀

    Daca totul ar fi doar un vis, as constientiza probabil asta si m-as linisti la gandul ca am constientizat asta, si as „schimba” visul 🙂

          1. It seems like I have to fight my demons. Culmea imi place negrul, dar nu imi place intunericul. As avea mai multe optiuni:
            1. Inchid ochii sperand ca ma voi teleporta inapoi la lumina.
            2. Daca as fi Rapunzel as canta, parul mi-ar lumina si as gasi eu o metoda sa ies. Hmmm cred ca Hulk ar fi mai de ajutor in aceasta ecuatie, nu-i asa? 🙂
            3. Sper sa fie un vis din care sa ma trezesc. Sau sa fie o….iluzie?

Lasă un răspuns

