poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele

Trei dorințe

 

Sursa foto: http://isik5.deviantart.com/art/The-Genie-and-the-Lamps-HDR-138868474
Sursa foto: http://isik5.deviantart.com/art/The-Genie-and-the-Lamps-HDR-138868474

Casa mea-i din sticlă multicoloră bătută cu pietre prețioase. La interior, e căptușită cu catifea azurie. E tare cald și bine… Ce nu-mi place e că se bălăngăne uneori fiindcă se află agățată în magazinul de lămpi al unui negustor. Asta-i partea nasoală în a fi duh: îți confundă casa cu o lampă și ți-o pune la expoziție în bazar… Ah, negustorii ăștia! N-au învățat nimic din Alladin și din restul filmelor.

În rest, toate bune! Am parte de tot ce-mi doresc, doar bat din palme! Hmmmm… ce naiba-i asta! Deodată m-am izbit de peretele opus al camerei și-apoi de celălalt și tot așa. Mă clatin în stângă și-n dreapta. Cutremur?

S-a calmat. Dar parcă mă mișc…

[…]

Iar cutremur?!?!?!?! La naiba!

Ce se întâmplă? Se încălzește. Catifeaua se schimbă din turcoaz în roz! Cineva freacă lampa. Mă eliberează! Wow! Aer curat. Îmi pătrunde prin simțuri și mă umflă. De la mărimea unui deget mic, ajung cât un arătător, apoi cât un bebeluș, cât un copil de 10 ani, cât un adolescent, cât un adult…

duhul
sursa foto: http://www.deviantart.com/art/genie-378628409

Femeia e speriată. Are ochii bulbucați, gură încleștată, părul sculat. Mai că-mi vine să râd. Dar, hai să-mi joc numărul… ca-n filme!

  • Mulțumesc că m-ai eliberat din închisoarea mea! Pentru a te răsplăti, îți voi îndeplini trei dorințe!
  • AAaaa… asta-i o glumă?
  • Nu, draga mea! Sunt un duh… bine, o duhă! Bat din palme și mă gândesc la un pahar cu apă plată cu lămâie. Uite, bea, să te calmezi! Așa… nu-ți fie frică!
  • Deci toate poveștile alea erau reale?
  • Da! Acum, să-ți aud dorințele!
  • Aaaa!
  • Hai, hai, n-am toată ziua!
  • Păăăi, mi-aș dori să-mi găsesc jumătatea!

Mai că-mi vine să râd, dar fie.. dacă asta vrea!

  • Draga mea, pentru a-ți găsi prințul inimii… ei bine, trebuie să săruți multe broaște. Hmmm, dar văd că ai sărutat deja destule. Cum să fie? Brunet? Ochi verzi? Abracadabra, Sesam, Alacazam-Alacazum! Puf!

Telefonul îi sună. Are un sms. Știu și ce scrie… are și poză. Eh, oamenii ăștia.

  • E pe bune?
  • Va trebui să fii acolo ca să vezi, dar să fii punctuală.
  • Am să fiu!
  • A doua dorință?
  • Păi… mi-aș dori să am o casă frumoasă.
  • Ai deja o casă, nu?
  • Da, asta!
  • Păi atunci… zic să redecorăm puțin. Bat din palme și brusc, casa ei pare scoasă dintr-o revistă de decorațiuni!
  • Wooow! Mulțumesc mult, duhule!
  • Cu plăcere! Și a treia dorință?
  • Să fiu mereu fericită!
  • Hmmm! Draga mea, pentru asta va trebui să mă asculți cu atenție pentru că fericirea vine din interiorul tău și nu pot controla asta… ține doar de tine. Ia aminte la rețeta fericirii: ține mereu ochii deschiși, pe toți șase: ochii trupului, ochii minții și ochii sufletului! Caută mereu frumusețea și fericirea până și-n cele mai mărunte lucruri și-n zilele negre gândește-te la soare și înfruntă întunericul, apoi vei fi înzecit fericită… Ai înțeles?
  • Cred că da!
  • Bine, dacă vei avea dificultăți cu asta, trebuie doar să bați din palme și-ți voi trimite un reminder. Acum te las să te pregătești pentru întâlnire.

Și am ieșit. Femeia era tot cu gura căscată. Eu muream de râs. Adevărul e că nu trebuia să-i îndeplinesc nicio dorință, dar nu am vrut să fiu o duhă nesimțită.

Oare ce-mi rezervă aventura în jungla urbană? Ia să vedem!

Ah… era să uit! Am nevoie de haine! Coco Chanel! Gata, acum sunt pregătită!


P.S. Off topic:

Voi ce trei dorințe ați vrea să vă îndeplinească duha?

 

23 de gânduri despre „Trei dorințe

  1. haha, ce duha funny ❤ imi doresc multe, uneori cred ca prea multe chiar daca niciunul dintre ele nu e vreun lucru material… mi le tin in gand si ma voi ruga in continuare pentru ele… Duha o las linistita, poate mai trece si pe la Versace sau mai stiu eu, pe la Botezatu', in aventurile ei :))

  2. Se spune că Făt Frumos ar fi avut o singură dorință…de trei ori. Îl parafrazez, dar pe alte coordonate. Nu am decăt o singură dorință, aceea ca oamenii să devină ceea ce SUNT de fapt….OAMENI, adică IUBIRE…

Lasă un răspuns

