Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Cine n-are bunici

sursa foto: laurencatlin.com
sursa foto: laurencatlin.com

Ieri seară citeam pe minunatul blog al Adrianei (știți voi: cea cu mărgăritarul înșirat) despre ai ei mamaie și tataie.  Întotdeauna mi s-au părut mult mai calde apelativele „mamaie” și „tataie”, dar nu vom vorbi despre asta acum…

Frânturile de amintiri pe care Adriana ni le-a împărtășit mi-a întărit încă o dată (deși nu prea mai era nevoie) credința că bunicii sunt un dar neprețuit de la viață, un izvor de înțelepciune și povești… Și, iată c-am ajuns la întrebarea de vinerea asta:

Care este cea mai de preț lecție învățată de la bunici?

În cazul meu, lecția e să țin mereu capul sus, să fiu mândră de cine sunt și de ce am realizat, dar să nu uit niciodată de unde am plecat și, mai ales, a cui sunt!

Și, pe lângă lecția asta, mai am vreo câteva kile de povești și sfaturi. În ciuda generațiilor care ne despart,  însă vreau să aflu și de la voi câte ceva!

9 gânduri despre „Cine n-are bunici

  1. De la mumita mea( caci eu nu-i spun mamaie), am invatat tot ceea ce sunt eu azi, dar ca sa zic asa o singura chestie…,,lasa-i, mama, lasa-i sa zica ce vor!” ca tot am si un articol despre asta.

  2. Bunicii mei m au invatat sa fiu un om bun si corect, sa iubesc neconditionat si sa daruiesc din inima, sa pretuiesc oamenii dupa suflet, si nu dupa bogatie. Am multe lectii de viata de la ei si le multumesc pt asta 💖

Lasă un răspuns

