Biblioteca de pe Străduţă · La plimbare pe străduţă

Reminds me TAG

adorable-girl-hug-lights-lovely-night-Favim.com-55044

Săptămâna aceasta am primit o leapșă (de ori chiar – de la Ruxandra și de la MoreThanBooks) . Ce trebuie să fac? Să asociez niște amintiri cu niște cărți, interesant, nu? Zic să începem…

  1. O carte care îți amintește de copilărie Heidi, fetița munților – ador cartea asta!
  2. O carte care îți amintește de școală Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război – asta mi-a picat la BAC!
  3. O carte care-ți amintește de mâncare – Mănâncă, roagă-te, iubește – de mai multe tipuri de mâncare chiar: pentru trup, pentru minte și pentru suflet.
  4. O carte care îți amintește de vacanță – Cireșarii – mi-e dor de vacanțele alea… ale copilăriei.
  5. O carte care-ți amintește de o carte – Ultimul avanpost îmi amintește de unele distopii străine, însă cartea Laviniei mi se pare mai bună pentru simplul fapt că mi-a stârnit interesul și am reușit s-o termin (deși nu e genul meu).
  6. O carte care îți amintește de sărbători – Colind de Crăciun – logic, nu?
  7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (ce țară) – Brocart de toamnă o carte care-mi amintește nu doar de Japonia ci și de Mozart!
  8. O carte care-ți amintește să iubeștiSub aceeași stea de John Green – dacă nu iubești acum, atunci când?
  9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare  – Oscar și tanti Roz – cine a citit-o înțelege perfect.
  10. O carte care îți amintește de tine – Femeia în oglindă – trei femei neînțelese în a căror reflexie mă văd pe mine.

Și cam asta a fost! Oare voi ce asocieri ați fi făcut?

Las leapșa deschisă pentru oricine dorește să o preia!

O zi frumoasă, dragilor!

3 gânduri despre „Reminds me TAG

Lasă un răspuns

