La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări – 1/2016

Uite că s-a dus și prima săptămână întreagă a anului. Cu ninsori, cu bune, cu rele, cu întors la muncă, cu noi scandaluri mondene, cu speranțe și planuri încă plutind prin aer. Pentru voi cum a fost?

E duminică și, așa cum v-am obișnuit, o să vin cu niște recomandări faine (zic eu). Însă înainte de asta, o să vă rog să dați un scroll în sus, să vă uitați și apoi să-mi spuneți dacă vă place! Logo-ul a fost realizat de Oana, care înainte avea blogul Magicbooks4you, dar de când a devenit autoare cu acte-n regulă a schimbat blogul (link pe numele ei). Nu-i așa că-i tare frumos? Se pare că avem de-a face cu un multi-talent (o să vă vorbesc și despre cartea ei mai încolo).

Bun, acum că m-am lăudat cu noul logo zic să începem și prima serie de recomandări a anului!

Ceva de ascultat

O scurtă recapitulare nu strică…

De pe bloguri…

…ca de obicei, am ales numai articole unul și unul. Bine, de la Ralu voiam să vă recomand alt articol, însă am zis s-o încurajez în demersul ei de a renunța la fumat așa că țin să-i amintesc motivele pentru care a luat decizia asta!

  • La Flori am găsit o povestioară frumoasă despre iarnă;
  • EmM ne-a scris o poveste de iubire iernatică;
  • Luciana are și ea de împărtășit cu noi o poveste!

Ce mi-a atras atenția de pe alte site-uri/publicații online

Mi-a plăcut la nebunie articolul scris de Miriam Eugenia Soare de pe catchy.ro.    Nu e Angelina Jolie, dar chiar are ceva de spus! Vă las pe voi să descoperiți care e mesajul ei, eu o să vă spun doar că e un exemplu de femeie curajoasă! Așa da!

Un film de văzut

Chiar dacă l-am văzut de 1000 de ori, tot îmi trezește emoții. (E chiar mai rău decât Titanic!!!)

Ceva de citit

Eu mă delectez cu Să cunoști o femeie de Amos Oz.  V-o recomand și vouă, e o carte care te prinde! (Am  adăugat un nou scriitor în topul preferaților mei cu ocazia asta).

O poză care mi-a plăcut…

… pentru că aș avea nevoie de o escapadă!

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Cam asta a fost tot! O zi frumoasă, dragilor!

28 de gânduri despre „Recomandări – 1/2016

  1. Multumesc pentru mentionare ❤
    Eu de Totanic m-am plictisit a treia oara cand l-am vazut pe cand Hachiko l-am vazut pe putin de 10 ori si de fiecare data e ca si cand l-as vedea prima data ❤
    Am auzit atatea despre Amos Oz, dar nici acum n-am ajuns sa-l citesc. Mi-am facut o notita la vedere ca sa nu mai uit 😀
    Multumim pentru recomandari :*

Lasă un răspuns

