La feminin · La plimbare pe străduţă

Sunt o scumpă, doar nu vrei să fiu ieftină!

sunt o scumpa
sursa foto Pinterest

Merg pe stradă și-aud în spatele meu tot felul de șuierături, comentarii vulgare (ce nu pot fi reproduse aici) … bine, unele au o notă de original, dar nu neapărat într-un sens bun. Mai știți faza:

Ce mănânci de ești așa frumoasă?

Banii fraierilor!

Ăsta-i un clișeu des întâlnit pe străzile noastre. Poate d-aia prefer să nici nu răspund la întrebarea asta. Am pretenții mai mari de la mine și sunt extrem de selectivă… Fac asta deși știu că tipicul mascul wannabe (indiferent de întrebarea / interjecția / „complementul” adresat(ă) ) o să mă cadorisească cu o serie de înjurături.

Când ies din casă, nu ies la agățat. Am ales deja (și am ales bine). Nici dacă aș fi singură, tot n-aș face asta. Nu veni la mine cu „Scumpo, vrei să ieșim la o cafea!” că nu mă interesează. Măcar îmi recunoști valoarea – sunt o scumpă, doar nu era să fiu ieftină!

Îmi aleg cu grijă hainele, machiajul, cuvintele, persoanele alături de care mă afișez. Nu-ți mai pierde vreme, nu o să întorc capul în veci! Nu, visul meu nu e să fiu cucerită de așa un exemplar c-un vocabular murdar. Da, cuvintele astea pot fi incitante, dar nu în contextul ăsta. Și nici dacă-mi vii cu apelative gen scumpă, pisi, pui – nu mă dai pe spate.

Sunt zodie de foc. Eman pasiune prin toți porii. O știu. Când mă ard, mă ard cu flacără mare și-apoi mă recreez că pasărea Phoenix. Dar, când ies pe stradă, nu ies după prăzi analfabete. Nu-mi plac lucrurile facile și nici aventurile nu mă-ncântă.

Sunt sofisticată-n toate aspectele, nu ca aia din cântecul ăla. Îmi știu farmecele și cum să le pun în evidență, dar asta e e doar cochetărie feminină așa că nu-mi mai deranja urechile cu fanteziile tale, crede-mă sunt prea mult și pentru ele! Îmi știu valoarea, ți-am mai zis: sunt o scumpă (în toate sensurile cuvântului) – nu vreau un macho transpirat în maieu cu De Puta Madre, nu m-a atras nici când eram de 16 ani! Îmi plac exemplarele masculine cu clasă, nu alea care fluieră la colț de stradă orice posedă altceva între picioare! Îmi plac BĂRBAȚII cu caracter, inteligență, care știu să se poarte în societate și care au alt fel de simț al umorului. Și, cum am mai spus, oricum al ales deja și chiar dacă n-aș fi făcut-o tot n-ai fi tu ăla așa că vezi-ți de coaja de sămânță ce te pregătești s-o scuipi!

Și am să-ți mai spun ceva! Nu-s vreo prețioasă că-ți spun toate astea… nici vreo prințesă rară. Suntem mii de femei care ne-am săturat să auzim cuvinte cu f.., cu c… , cu p… Suntem mii de femei care ne-am săturat să auzim fluierături cărora nu le răspundem și apoi suntem jignite (pardon, „jicnite” – să fie și pe înțelesul tău). E o diferență între un compliment (adică, pe limba ta complement) și ce faci tu.

Dacă ai avea o fată ți-ar plăcea să se ia hăndrălăii pe ea pe stradă? Sau dacă-ar fi sor-ta? Sau gagică-ta (dacă-ai fi în stare să ai una)? Sau chiar maică-ta (în cazul în care e vreo MILFă)?

44 de gânduri despre „Sunt o scumpă, doar nu vrei să fiu ieftină!

      1. Aceste specimene nu pot fi controlate. Important este să nu frecventăm aceleați locații…Pe stradă este altceva, fiind spațiu public automat ne acumam riscuri…Mai nou și țările presupus civilizate sunt acum infestate cu tot felul de specimene.

  1. Cred ca personajele respective traiesc de obicei in haita si doar cu specimene de acelasi tip ai tupeu sa faca mistocarii de genul, sa se dea importanti. Ce sa le faci… educatia e de vina..

  2. Bună ,

    Dacă totuși un tânăr manierat , educat simte nevoia să va abordeze între.un loc public , cum recomandați să se ,,efectueze,, procedeul 😉 ?

    Mulțumesc în avans pentru tips

    1. Bună, dacă e un tânăr ce posedă cu adevărat aceste calităţi, atunci va ști cum să procedeze. Dar se va lovi de un refuz oricum, pentru că (așa cum am menționat) deja am pe cineva care întrunește toate aceste calităţi și chiar mai mult 🙂

      1. Tipic feminin, no answer :).Sa lasam cititoarele tale sa raspunda, poate ele nu sunt asa norocoase.Nu era o intrebare tintita strict pentru persoana ta…

    2. Domnule Marius, va recomand cu căldură Codul Bunelor Maniere Astazi – Aurelian Marinescu, Ediția Aniversara, Editura Humanitas. Veți găsi suficiente sfaturi și informații. Spor la citit!

  3. hai laaaasa….strangi din dinti, mergi mai departe si aia e. nu e asa de tragic un fluierat pe strada. facem din micile probleme ,de care toti ne lovim, o maaare brambureala. icepem sa devenim americani. maine-poimaine, un amarat de „buna ziua” o sa ajunga si la noi hartuire sexuala. hai sa fim seriosi.

Lasă un răspuns

