Cafeneaua Soarelui · Dezbaterea de Vineri · Gânduri scrise · La plimbare pe străduţă

Valentine’s … always

 

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

 

Noi doi: ce contrast armonios. Eu – cu capu-n nori, printre inimioare și unicorni roz pufoși. Tu – prea bine-nfipt în pământ (a se citi în realitate). Și, cu toate acestea, n-avem nevoie nici de Valentine’s Day (sau de Dragobete, chiar dacă-i de-al nostru), nici de cuvinte, nici de brelocuri cu magnet, nici de inimioare pufoase, nici de… gesturi pompoase.

Când ești cu persoana potrivită,  în fiecare e 14 sau 24 februarie (după preferințe). Iubirea nu are nevoie de o zi anume să iasă la iveală și nici nu cred că o inimă de pluș (oricât de mare ar fi) îți exprimă sentimentele…  Și cuvintele ălea pompoase de blogger admirat de adolescente și femei singure sunt doar vorbe goale. Iubirea se celebrează zilnic, prin gesturi simple, prin vorbe simple (însă sincere și pline de înțeles), prin zâmbete, printr-un sms primit când te aștepți mai puțin…

Practic, în fiecare zi e Valentine’s Day, doar că unii nu-și dau seamă, alții adoră kitsch-ul în vreme ce unii văd în asta o afacere. N-avem nevoie de convenții! Și totuși, ar fi frumos să ne rezervăm o zi a noastră (măcar o dată pe an) în care să ne izolăm de griul cotidian. Nu crezi?

P.S.

Dar voi, dragii mei, ce credeți despre Valentine’s day?

P.P.S.

V-am spus că nu-mi veți simți lipsa în perioada asta mai nasoală! O să încerc să scriu cât de des pot (mai ales când îmi trece prin cap câte o idee cum e asta).

P.P.P.S.

Când o să revin de tot, revin cu surprize!

P.P.P.P.S

Să aveți zile frumoase, cu soare măcar pe străduțele voastre sufletești! ♥♥♥

23 de gânduri despre „Valentine’s … always

  1. Am ajuns sa-i respect și pe cei ce vor neapărat o zi de celebrat ce vor ei. Treaba lor. Am trăit însă destul să știu că nu m-ar încălzi cu nimic să te dai peste cap într-o singură zi,-uite scoatem ziua indragostiților și pun ziua de naștere- și apoi sa fim apatici, fără chef și plictisiti unul de celălalt. Totuși, tot din anii astia de dinozaur am aflat că dacă nu ne oferim libertăți zilnice, nu vor fi acele apropieri fără de care nu putem trăi. Cunosc cupluri care nu inteleg de ce trebuie sa te bucuri excesiv pentru o seara cu băietii sau fetele. Suntem la ocnă? Asa că, am depășit demult subiectul tău, fiecare va face după cât are în relație. Cat esti f tânăr, orice iesire, fie ea si de indrăgosteală de asta de februarie, e motiv de flirt și pupăceală în plus, asa ca de aici intelegerea mea subita. Nu-mi plac surprizele, nici măcar cele plăcute, asa ca te astept liniștită cu orice semn. Succes in tot ce faci.

  2. In afara de faptul ca a devenit la fel de comerciala ca si Craciunul, pot zice ca e un moment de negativitate, pesimism si deziluzie fata de sine pentru cei care sunt siguri. Daca vreau, sarbatoresc tot ce vreau ei, in fiecare zi: azi zambetul, maine imbratisarea, poimaine prietenia si tot asa. Dar poate ceva mai discret, in intimitatea casei. Aburii adolescentii sau a tineretii oricum nu ti-i scoate nimeni din cap …sau orice alta parte anatomica a corpului :), asadar cred ca aici e nevoie de intelegere. Eu raman mai surprinsa si mai fericita atunci cand primesc o floare sau ceva simbolic de la sot cu ocazia „uite, asa mi-a venit mie azi, sa iti daruiesc ceva”. Iubiorea trebuie celebrata oricand si in fiecare zi, dar nu fa un spectacol din aceasta celebrare zic eu. Dar, cate bordeie, atatea obiceie – fiecare cu parerea lui si o repesct, atat timp cat e de bun-simt! 🙂

    P.S.S.S.S.S.S.S. Da-ne ceva indicii despre surprize ….:P

  3. Aceeași imagine am enunțat-o de vreun an, aceeași conformație a cuplului eu cu capul în nori, el cu picioarele pe pământ. Să știi că e cea mai bună ecuație. 🙂
    Valentine’s day poate fi în fiecare zi, sau nici măcar în februarie. Depinde ce e în tine. 🙂

  4. La intrebarea asta…raspunsul, pentru orice om normal, cat de cat, este inclus. Nevoia de a comemora comemorarea comemorand…o au doar cei care ii fac pe unii sa bage mana in buzunar.

  5. Dragostea se sarbatoreste in fiecare zi si parca e si mai dulce atunci cand surpriza vine intr-o zi oarecare fara niciun motiv anume, doar pentru ca „Te Iubesc” 🙂

Lasă un răspuns

