Amintiri blogosferice · Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă

900 – Cerneală și Hyptiotes

sursa foto - Pinterest
sursa foto – Pinterest

Pauze? Mi s-a spart vena cu cerneală. Mi-a tulburat văzul să văd caleidoscopic. Mi-a amărât buzele să-mi exacerbeze setea de cuvinte. Mi-a împânzit pielea ca un Hyptiotes paradoxus* experimentat. Oare arăt ca un arlechin? Ce mai contează, păianjenul așteaptă cuvintele să-i cadă în plasă și nu-i din cei care ratează!

Pauze? Ce glume? Nu pot, intru în sevraj! Cerneala începe să-mi clocotească în trup, pe piele… Mă inundă înăuntru și-afară. Nu mai miros a parfum, miros a cerneală…

De fapt, nici nu mai simt alt miros, nici nu mai văd altceva – totu-i cerneală așteptând să desăvârșească cuvinte.

(Uite, cu pauze cu tot am ajuns la 900 de-nsemnări și tot nu-i suficientă cerneală).

*Hyptiotes paradoxus = specie de păianjen ce „țese” plase triunghiulare

8 gânduri despre „900 – Cerneală și Hyptiotes

Lasă un răspuns

