La plimbare pe străduţă · vitrine

Informații cu și despre firme – unde le găsești?

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Hello, dragilor? Ce mai faceți? Eu sunt bine… fac tranziția de la un job la altul (și practic am două locuri de muncă momentan). E puțin cam obositor, într-adevăr însă sunt ferm convinsă că lucrurile se mișcă în sfârșit în direcția în care vreau eu!

Totuși nu vreau să vă scriu prea multe despre asta acum. Zilele astea am realizat cât de importantă e organizarea și cât de utile pot fi bazele de date de exemplu. Pe vremuri ne îngropam în maldăre de hârtii și nu mai reușeam să scoate capul de-acolo (și uneori mai trebuiau luate și acasă). Însă, cu toate hârțoagele răsfirate pe te miri unde tot nu găseai informația de care aveai nevoie.

Și ce te făceai atunci când aveai nevoie de un contact nou? Răsfoiai în Pagini Aurii – dar de unde aveai siguranța că vei găsi un partener de încredere? Din fericire, de când totul e informatizat, totul e mult mai ușor!

Căutând niște informații am descoperit că există o bază de date a firmelor din România. De ce ai avea nevoie de așa ceva? Păi… lista firmelor poate fi folosită de mai toate departamentele.

Ai nevoie de un anumit serviciu? Vrei să îți extinzi afacerea? Vrei o campanie de promovare eficientă? Nu trebuie să răscolești cerul și pământul și nici să cauți acul în carul cu fân în baza de date pe care am descoperit-o (care de fapt este un CD cu lista firme) găsești orice informații firme dorești – adrese, date de contact, informații financiare! Practic ai totul la un clic distanță (oricât de „clișeic” și teleshopping-ist ar suna)!

lista firme

Dacă nu ești informat nu ai cum să crești în vânzări! Cum să-ți faci cunoscute serviciile? Comunicarea e cheia, iar această listă firme este esențială! Ba chiar poți vedea și ce face concurența, cum te situezi în raport cu ei…

Nu-i așa că-i mult mai ușor? Fără n-șpe mii de hârtii înșirate pe birou, fără căutări îndelungi după furnizori / prestatori servicii / eu mai știu de ce ai nevoie! Economisești resurse și, mai ales timp (și, până la urmă, time is money).

Eh, dragilor v-aș mai spune eu multe, dar acum sunt tare obosită! Nu-i așa de ușor să muncești în două locuri, noroc că-i doar pe o perioadă scurtă. Am noroc (totuși) că trăiesc într-o perioadă în care avem acces maxim la informație!

Vouă ce site-uri / programe / aplicații / etc. vă ușurează munca? La ce ați folosi o listă a firmelor? Eu aș vrea să creez o campanie de e-mail marketing pentru a promova blogul, ce ziceți?

10 gânduri despre „Informații cu și despre firme – unde le găsești?

    1. Nu, nu scriu pentru o publicație din Constanța 😆 dar am observat că e pe Facebook o tipă cu fix același nume ca al meu care e din Constanța și e jurnalistă 😆 ce mică e lumea, nu?

Lasă un răspuns

