Gânduri scrise

Morning

morning
sursa foto Pinterest

Zi de zi, la prima oră ea mă așteaptă. Neagră. Fierbinte. Răbdătoare, mă ascultă, mă  dezmiardă delicat plimbându-se prin corpul meu de parcă-ar fi arhicunoscuta grădină a bunicilor. O iubesc? Nu… e mai mult: sunt dependentă de ea!

O sorb încet în timp ce privesc pe geam și-mi fac planul de bătaie pentru ziua ce urmează. La ultima picătură închid ochii și-mi imaginez că sunt… Nu, nu undeva departe! Îmi imaginez că sunt lângă persoana care mă face să zâmbesc mereu (chiar și atunci când mă enervează sau mă bate la Triviador). Aștept cu nerăbdare momentul în care va trebui să-mi creez un nou mod de a-mi petrece dimineața!

Eh, dragilor – ăsta e răspunsul meu la întrebarea pe care v-am adresat-o de dimineață. Nu știu cât de frumos sau cât de bine e scris, pare cam simplu, dar e sincer și (până la urmă) nu e așa important un loc dacă nu ești cu persoana potrivită 😉

4 gânduri despre „Morning

  1. Persoana iubită face tot. Şi pe o bancă ruginită dacă sunteţi, e important că vă aveţi unul pe celălalt şi că sunteţi împreună.
    Seară faină, dragă Dayana. 🙂

Lasă un răspuns

