Cafeneaua Soarelui · La plimbare pe străduţă

Random… la cafea

sursa foto: beautifullife.info
sursa foto: beautifullife.info

Dimineața, într-o cană de cafea încape toată lumea. Elevii, studenții și muncitorii cu care împarți autobuzul, aglomerația din trafic, gânduri despre job, gânduri ce-o să faci după job…

Ia-o mai încet. Ia gură de cafea și-nchide ochii. Imaginează-ți că ești undeva departe? Unde ești?

P.S.

Veți primi răspunsul meu după ora 20! Până atunci le aștept pe ale voastre! O zi frumoasă!

48 de gânduri despre „Random… la cafea

  1. M-au dus cu gandul la o zi, pe care sper sa o pot trai in viitor, o zi care incepe alaturi de cineva drag mie si alaaturi de care taare mult mi-ar placea sa fiu! Locatia nu stiu daca ar conta, prezenta acelei persoane insa ar face „toti banii” !

  2. Aici. A fost, cel mai probabil, singurul moment din zi in care am reusit sa fiu prezenta. Stii tu, Carpe Diem. Acum imi astept tornada sa vina sa ma duca in oras. Ah, sa nu uit sa-i cer bilet :))

    Sa aveti o zi faina!

  3. Sunt tot în pat. Mă gândesc să mă ridic pentru a învăţa pentru ultimul examen din această „superbă” sesiune. Aş vrea la munteeee ❤ ACUM! Căci nu e nici foooarte frig, nici clad. Vreme numai bună de plimbat toată ziulica la picior. Cu căştile atârnate de gât şi persoană iubită de mână. Poate acum visez, dar asta sigur voi face la vară.

  4. În Hawai, într.un hamac :)) simți briză? Vântul? Sunt frumoși palmierii, așa e? Și la fel de frumos e și tipul care tocmai acum se arunca în valuri :))

  5. hmm..chiar azi am sorbit cafeaua mai concentrată pe aromă și nu pe gânduri, și totuși EL s-a strecurat…mi-am permis un ”flash” vizual în care eram amândoi cu miros de mare în nări și tălpile pe un nor pufos … și poate că dacă ar fi fost real, nici cafea nu mi-ar mai fi trebuit 😉 deci… cafeaua mă ancorează în real, EL îmi trăiește visele… 😀

Lasă un răspuns

