Jurnal

Așa-mi vine câteodată

Așa-mi vine câteodată melancolia înainte de termen. Asta e ultima săptămână în „jungla amazoniană” și deja mi-e dor de colegi, de conferințele noastre, de glume, de problemele pe care le împărtășeam. Dacă mi-a plăcut ceva în perioada asta în care am fost un fel de Jane combinată cu un cavaler jedi (colegii de muncă știu de ce 😉 ), pot spune cu mâna pe inimă că am avut cei mai mișto colegi… Ah… și să nu uit de pauza de prânz de o oră. Sâmbătă, de pildă, m-am apucat să fac curat printre cărți.

Spațiul meu e tot mai mic și cărțile tot vin! Prin urmare, vă rog să vă pregătiți de concursuri… habar n-am ce o să vă mai pun de data asta să faceți,dar sigur va fi ceva super.

Și că veni vorba – voi ce mai faceți, dragilor? Cum mai sunt viețile voastre?

13 gânduri despre „Așa-mi vine câteodată

  1. Sesiunea s-o sfârşit şi am văzut orarul noului semestru: îmi vine să mă duc cu uratul la cei care au făcut orarul şi la decan.
    Urăsc oamenii care mă privesc ciudat pe stradă când mă văd îmbracată în albastru şi negru.
    Este aşa bine în vacanţăăă ❤ Hai şi tu.
    P.s: Cărţi? Concursuri? Povestioare? Iuhuuu! 🙂

  2. Particip si eu pentru carti, deci fii sigura ca vin la usa ta sa le iau, si va trebui sa mi le dai. Nu stiu cum o sa o scoti cu mine, dar sigur nu plec cu mana goala cand vine vorba de carti.
    Apropo, eu sunt in examene. Ce sa fac daca m-a facut mama invatand si citind?

  3. Cum e viata mea. Un downgrade la serviciu, desi inca nu am simtit repercursiunile. Oare ce sa fie asta?! Mor de ras cu Emi si ma doare spatele. Acuma nu stiu daca de la „jungla amazoniana” sau de la altceva, cert e ca ma asteapta niste fizioterapie in viitor. Pupici, Dia! :*

    1. Hai, zi că nu am nimerit-o cu jungla amazoniană 😆 doar că la noi e locuită de jedi și wookie :lol 😆 😆 Downgrade? Cum așa! Eh, lasă, știi cum e la noi… ai grijă cu spatele. Te pup :*

Lasă un răspuns

