Jurnal · Jurnal de scris

Advertoriale? De ce nu?

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Da, m-am apucat să scriu și advertoriale de la o vreme – pentru diferite concursuri, pe bani (mai nou). Stați liniștiți – nu am de gând să umplu blogul de astfel de articole și, de cele mai multe ori, nici nu vă veți da seamă că citiți un advertorial. O să le scriu cât de frumos pot eu (asta dacă mai pot scrie frumos, uneori am dubii)! Ah, nici nu o să vă bombardez cu n-șpe mii de advertoriale zilnic.

Până la urmă, nu e nimic greșit atâta timp cât îți păstrezi stilul blogului și nu intri prea mult în zona comercială. Un advertorial trebuie să fie un articol normal, doar că trebuie să găsești un mod în care să introduci și produsul/serviciile promovate fără a da impresia că tocmai ai băgat o nucă în perete.

Cu alte cuvinte, redactarea unui advertorial de calitate e o provocare! În cazu în care veți avea impresia că am eșuat în scrierea unui articol care să vă stârnească interesul / am bătut câmpii aiurea, vă rog să mă trageți de mânecă!!!

Cam anost articolul? Îmi cer scuze… vă mai pun o întrebare și închei:

Voi ce părere aveți despre advertoriale?

31 de gânduri despre „Advertoriale? De ce nu?

  1. Pe mine nu ma intereseaza daca textul e sau nu semnalat cu P. Daca e bine scris si ma prinde, il citesc cap-coada fara probleme. Am vazut in ultima vreme foarte multi iritati pe bloguri care comentau ca textul publicitar ar trebui semnalat. Pe bune? Atat am zis: „Dar voua va place sa va hahaiti pe gratis?”. I rest my case. 🙂

    1. Apoi…eu nu știu unde ai fost până acu’ (sau unde am fost eu), da’ mie-mi place de matale, așa…dungată! 😀
      Despre advertoriale, cred că trebuie să fie creative, să nu se prindă lumea. Nu pentru că ai vrea să-ți înșeli prietenii virtuali, ci tocmai ca să-i surprinzi. Ah! Și să iasă și banul! 😀

  2. Atata timp cat nu observ si nu e publicitate agresiva, n-am nicio problema cu ea. Chiar eram si eu interesata la un moment dat de asa ceva. De ce sa nu scoti un ban cinstit facand ceea ce-ti place?! Mult succes!

  3. …am citit atatea advertoriale bune, incat, daca acum ceva vreme nu concepeam a scrie vreunul, acum am altă părere. Si nu, nu imi pasa daca sunt semnalate, daca omul scrie despre gogoși sau mersul pe luna, cata vreme povestea e faina, de ce nu? Spor. Si bravo ție!

  4. Mie, de exemplu, îmi place să fie așa…frumos realizat, cam ca la SuperBlog, adică introdus într-o poveste faină. Dar până la urmă omul scrie cum dorește, nu văd de ce ar deranja pe cineva asta.

  5. Pentru ca si advertorialele iti reusesc de minune, nu vad de ce sa nu le scrii. Ti-am apreciat evolutia din timpul SB, in toamna, am vrut sa-ti spun de atunci, dar poate ca abia acum a venit momentul. Succes in tot ceea ce faci! 🙂

Lasă un răspuns

