La plimbare pe străduţă · vitrine

Now or never

Un sunet ascuțit m-a trezit. Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic. Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic.

Ah, e dimineață deja. Trupul meu e greu, dar ce să fac – am venit aici cu treburi importante. Mă ridic leneșă și mă îndrept spre fereastră. Îndepărtez draperia de un liliachiu plăcut, deschid fereastra și inspir aerul de Arad. În fața mea, orașul se dezmorțește. Clădirile parcă prind altă culoare, mașinile se înmulțesc pe măsură ce un minut se isprăvește, oamenii încep să mișune prin furnicarul lor. Mai trag o dată aer în piept.

Am nevoie de o mașină. Trebuie să par o business woman, nu pot să apar cu taxi-ul. Ce moment bun să ți se strice mașina! Noroc cu Mihai care mi-a recomandat site-ul unei firme de rent a car Arad. Am găsit acolo o mașină bună, cu un preț rezonabil și niște condiții mai mult decât OK. Sun pentru a mă asigura că am toate actele.

Intru în duș și, evident, încep să cânt:

It’s my lifeeeeeeeeeeee / It’s now or neveeeeeeeeeeeeeeeeeeer

I ain’t gona live for eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer*

Îmi studiez machiajul de 15000 de ori. La fel și cu ținuta. În viață, nu prea ai multe șanse de a-ți urma visul… și dacă locuiești în România e mai mult decât sigur faptul că vei avea doar una.

Verific dosarele. Le pun în diplomat. Îmi mai dau cu un strop în plus de parfum. Acum sunt gata… Nu, am uitat ce-i mai important: zâmbetul! Da, acum e perfect! Mai am doar să mă duc la firma de rent a car și să intru în posesia mașinii pe care vreau să o închiriez.

Așa, cu încredere Alina. Ești aici pentru a-ți îndeplini un vis, nu uita! De ziua de azi depinde viitorul tău, e now or never – vorba cântecului pe care-l fredonai la duș!

* din It’s My Life cântat de Bon Jovi (de parcă nu știați 😉 ).

woman_giving_thumbs_up

Un gând despre „Now or never

Lasă un răspuns

