Jurnal

Jurnal duminical

duminica
sursa foto: Pinterest

Săptămânile astea m-am pendulat între două job-uri: cel pe care l-am lăsat ieri și cel pe care mâine o să îl încep… full-time (nu sună bine, dar înțelegeți voi). Mintea mea a e încă vraiște… dar îmi revin… sper…

Azi e duminică… 14 februarie și-un soare de zici că e început de aprilie (cel puțin). Unii sărbătoresc Vealăntains Dei. Nu zic că-i bine să tot imporți lucruri de la străini așa… aiurea, de dragul feșănului (știți voi, în liceu am învățat de o ceva numit teoria formelor fără fond – asta dacă ați trecut prin liceu).

Pe de altă parte, e frumos să avem o zi în care să celebrăm iubirea – să ne oprim din toată goana nebună și să rostim formula magică aducătoare de zâmbet. Măcar una pe an… dacă nu mai multe. Eu, de exemplu, îmi celebrez iubirile zilnic: pe A., familia, prietenii, cititorii, tot ce iubesc.

În suflet am multă căldură, e deja caniculă. Am tot ce mi-am dorit să am până la onorabila vârstă pe care o am 😆 … bine – aproape tot, dar nu mă plâng: sunt încă tânără.

În casă nu știu cine tot mișună. Eu am luat o pauză de la citit pentru a scrie, apoi o să plec în oraș.

Zilele astea citesc  Femeia de hârtie de Rabih Alameddine și, Doamne, cât îmi place! Trebuie să citiți neapărat cartea asta!

Ascult piesa asta în timp ce scriu:

Se potrivește cu ziua, nu? Asta e pentru personuța specială care mă face să zâmbesc 🙂

Mă gândesc că mâine-ncepe un nou capitol din viața mea. Sper să fie unul frumos! Pffff și ce-n urmă sunt cu blogul, am atâtea planuri pentru el!

Am învățat că Dumnezeu îți da, dar nu-ți bagă și-n traistă – mai trebuie să muncești și tu!

Îmi doresc… s-o țin tot așa!

Voi ce mai faceți, dragii mei? Cum e duminica voastră?

30 de gânduri despre „Jurnal duminical

  1. Tocmai vorbeam cu cineva ca e o vreme minunata de iesit la plimbare (cu sau fara masina).

    Succes la noul loc de munca!

    PS Zilele astea am remarcat vizite pe blogul meu dinspre blogul tau! Eu nu am scris mai nimic pe Noctambulul, dar am pus niste citate pe pagina dedicata acestora, Quotes, de pe ThreeYearsAfter.WordPress.com
    Si pentru ca e o zi cu cateva doodle simpatice pe Google, recomand un film grozav: The English Patient (asa cum am comentat pe un alt blog, cartea nu am reusit sa o citesc…)!

Lasă un răspuns

