La plimbare pe străduţă · vitrine

Mărire și decădere

sursa foto: trendhunter.com
sursa foto: trendhunter.com

Amalia

 Mă uit în oglindă și nu-mi place ce văd. Încă-am urme… nici n-au cum să treacă – adâncimea lor îmi penetrează sufletul până la al 9-lea strat. De dureri, de usturime – nu mi zic. Sunt doar o umbră de femeie… ha, ce glumă bună, nu mai sunt nici atât.

Oare câte tone de fard îmi trebuie să ascund măcar urmele de suprafață? De cele din interior nu mai zic.

Și toate astea pentru ce? Pentru-o nenorocită de fasole ce nu voia să fiarbă…

Ieri i-am spus că plecarea mea e definitivă. Mi-a spus că-i pare rău. I-am spus că nu mă va face să mă răzgândesc. Mi-a spus că-mi va lua copilul. „S-o crezi tu” (i-am spus) „ce instanță-ți va da ție copilul? Și chiar dacă-ar fi un judecător complet nebun, eu o să merg până-n pânzele albe și chiar mai departe!”

Bogdan

E liniște. Prea liniște. Televizoru’ parcă merge-n gol. Nu mă interesează ce face Steaua? Cine o fi?

  • Ce faci, nebunule? Ce naiba i-ai făcut Amaliei?
  • Eh… nu știu… eram cam băut și… mi-au venit nervii…
  • A spus că divorțează… și, bro, la cum arăta… e mai mult ca sigur că o să depună plângere pentru violență.
  • Să divorțeze! Îi iau copilul!
  • Cine ți-l încredințează ție, totul e împotriva ta! Ascultă… ea tot ține la tine, nu o să te ierte în veci… dar măcar poți ajunge la un acord cu ea. Știu eu un mediator arădean extrem de bun, sigur o să poți măcar să-l vezi pe ăla micu’ și să scapi de pârnaie.

Poate Găbițu’ are dreptate… mai bine renunț la prostiile astea cu divorț, procese… totul e împotriva mea! Un mediator ar fi o soluție mai bună!

Ce naiba m-a apucat în seara aia? Nici eu nu știu…

15 gânduri despre „Mărire și decădere

  1. De n-ai avea dreptate şi nu şi-ar plimba unii copiii ca pe un obiect de mobilier la divorţ, ar fi tare bine. Cu sau fără mediatori, unii chiar se folosesc de copii pentru răzbunare. Trist…

  2. Am vazut cazuri rezolvate de mediatori, dar prefer sa citesc despre gardul vecinului mutat pe ascuns și rezolvat tot de ei, decat de suflete, oricum, ruinate..

    Dar viata nu e făcuta numai din zambete. Mereu uit..

    1. Corect, Maria! Mai stiu pe cineva care a apelat, din ” disperare” la varianta unui mediator, dar cam tarziu s- a ajuns la judecata( relativ scurta, spre surprinderea mea) ! 😊
      Unde nu exista incredere si respect, dragoste nu e! Unde dragoste nu e, nimic nu e! Trist! Dar cu putere de la sine, te redresezi, te pui in echilibru, chiar daca, uneori, mai ai indoieli, retineri ca ar putea sa te mai iubesca cineva .

      1. Dana, cred ca toate demersurile legale necesare unui divorț sunt traumatizante, deși nu am trecut prin așa ceva. Trist, da !
        Presupun că dispare încrederea, sigur echilibrul emoțional este în balans un timp, în schimb trebuie să existe dorința de a merge mai departe. 😊

Lasă un răspuns

