La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Sabrina (despre pasiuni devenite mod de viață)

sursa foto: pinterest
sursa foto: pinterest

Urăsc oamenii care cred că pentru a fi fericit trebuie să-ți ucizi pasiunile sau măcar să te ocupi ocazional. Băi… deci cum poți trăi așa? Stai opt ore sau mai mult pironit pe un scaun, prizonier într-un birou o cușcă și-apoi conduci mașina de j’de mii de euro (a se citi și aici tot cușca) și-ajungi acasă posomorât gândindu-te la vacanța-n Caraibe pe care nu o vei avea niciodată (că ai rate). Asta-i viață?

Eu nu sunt așa. Nu mă văd trăind așa… nu știu voi. De când mă știu am fost Sabrina cu grădina. Rădăcinele, trunchiurile, tulpinile, ramurile, frunzele, florile – toate mi-au vorbit încă din prima zi. Sunt dependentă de verdele naturii!

Puteam fi orice… inginer, avocat, IT-ist, medic, arhitect… astronaut (de ce nu?). Însă am ales drumul ăsta încă din generală (bine, niciodată nu-i prea târziu să renunți la teancul de hârtii ce te așteaptă pe birou).

Am urmat cursuri de grădinărit. Mi-am făcut rată, dar nu pentru prima casă – am cumpărat un teren, am vizitat o pepinieră de unde am cumpărat fel de fel de pomi fructiferi: păr Williams, prun Bluefree, măr Jonathan, măr Florina, cireș Stela. Am avut ceva de muncă, dar acum am afacerea mea și chiar mă gândesc să mai diversific producția… deja produc și legume… Ehhh… și vreau să amenajez și o seră cu flori – asta-mi mai lipsea!

Am planuri, am rezultate – fac ce-mi place! Nu, chiar nu-i înțeleg pe cei care-și îngroapă pasiunile pentru ceva ce cred ei că e sigur… Uneori e mai mult de muncă, dar ești de mii de ori mai satisfăcut atunci când îți urmezi visul!

Asta-s eu: Sabrina cu grădina!

6 gânduri despre „Sabrina (despre pasiuni devenite mod de viață)

  1. Important este sã nu te încarci cu rãutatea celor ce i-ai descris mai sus, nu de alta dar sunt convins atunci când eşti în frumoasa ta grãdinã ei chiar nu mai conteazã! Şi probabil nici nu vor conta cu adevãrat cândva. Mult spor cã ai nevoie, nu te reţin mult, grãdina ta are nevoie de iubirea ta!😊

Lasă un răspuns

