La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări 2/2016

Iată c-a trecut și perioada nașpa. Lucrurile încep să se așeze, haosul din mintea mea începe să se disipeze. E duminică și m-am gândit c-ar fi bine să reiau seria de recomandări – doar vă obișnuisem cu ele!

Dacă și voi sunteți ca mine, sigur vi s-a aplecat de vești despre închideri de televiziuni, vremea schimbătoare, postări cu Umberto Eco ale unora care habar nu au cine a fost regretatul scriitor (iar azi au uitat numele oricum), …

E duminică, e vreme de relaxare. Preparați-vă un ceai bun, așezați-vă comod și bucurați-vă de ziua de azi (că mâine…).

Pentru-nceput, hai să ascultăm ceva frumos:

Nu știu voi, dar eu sunt înnebunită după Us The Duo. Fac niște cover-uri geniale (de piesele lor originale nu mai zic), iar iubirea celor doi parcă transcende ecranul. Aș sta tot timpul pe canalul lor de YouTube!

Pentru cei dornici să citească ceva interesant, am ales câteva postări extrem de bine-scrise:

  • Primul (în ordine cronologică) este al Potecuței – o poezie despre viață și timpul care trece, deși noi am vrea de multe ori să-l oprim!
  • Adriana are și ea o poveste savuroasă și cu tâlc despre cum să fii femeie oricând (în ciuda titlului, poveste este pentru ambele sexe!)
  • Camelia, cea care mă cam lasă fără cuvinte (în sensul că nu prea am ce să comentez – prea are dreptate sau prea scrie frumos) are un articol cu o temă extrem de interesantă: crimă vs. creație!

Fiind duminică, m-am gândit că se cade să pregătim și ceva bun. Cum sună red velvet cake in a mug (prăjitură red velvet într-o cană)? Nu vă speriați de faptul că pagina este în engleză, videoclipul explică totul!

Dacă vreți să vedeți un film bun, vă recomand Hail, Caesar! încă nu l-am văzut, dar în dimineața asta am citit o cronică interesantă care m-a făcut curioasă! Și trailer-ul e interesant:

Vrea cineva să citească o carte? I-aș sugera să încerce niște literatură română contemporană – avem niște scriitori extrem de talentați despre care mulți nici nu au habar! Antoaneta are un articol în care veți găsi mulți scriitori din noul val (o mică paranteză aici, țin să-i mulțumesc din nou mămicii celor doi pitici voinici – nu doar pentru menționare, ci mai ales pentru susținere!). Eu aș mai completa (totuși) lista ei cu trei nume (în ordine alfabetică după prenume): Alina Șova, Doina Roman și Theo Anghel!

Voi ce ați mai citit? Ce filme ați mai văzut? Ce muzică bună ați mai ascultat / descoperit?

Ah – era să uit… înainte de a pleca, iată și o poză pentru ziua de azi:

recomandari
sursa foto: Pinterest

Când primăvara bate la ușă, ce chef mai ai de îndeplinit îndatoriri? Îți vine să-alergi pe câmpuri și să te bucuri de soare… Bine, azi e cam gri – momentan, dar cică de mâine iar e frumos (și când ma gândesc că e luni…).

O duminică frumoasă, dragilor!

10 gânduri despre „Recomandări 2/2016

  1. Lista este deschis, Diana! Voi adauga periodic alte nume pe masura ce aflu si eu. Multumesc pentru recomandari.
    Ma bucur sa descopar oameni talentati. Te asteptam sa publici si sa arati lumii ce talent ai!
    Multumesc si eu pentru link.
    Duminica placuta!

  2. Încerc sa nu imi mai las absențele să învinga. Mulțumesc pentru faptul ca asa imi arăți, din nou, ca pot lăsa cuvintele sa ajunga la oameni, chiar daca subiectul poate fi banal. E cel mai usor sa remarci frumusetea acolo unde, de fapt e evidenta. Cand trebuie cautata, nu trec multi de….titlu sau primul pasaj. Iubesc fotografia pe care ne-ai lasat-o zalog. Te imbratisez cu tot dragul.

    1. Am vazut si eu cum e cu absentele. Cat despre cuvinte: poti face ce vrei tu cu ele, poti! Eu am citit povestioara de doua ori chiar 🙂 De ce? Simplu: mi-a placut. Ma bucur ca ti-a placut poza! Sa ai o saptamana frumoasa, draga mea!

Lasă un răspuns

