Jurnal · Jurnal de scris · La plimbare pe străduţă

Vine, vine…

vine
sursa foto: weddingsparrow.co.uk

Vine primăvara… dacă mă gândesc bine, e deja c-un picior aici! Abia aștept să mă izbească un damf de flori de măr dimineața. Poate, o dată cu schimbarea asta o să îmi revină și inspirația la nivel normal (momentan e cam la 70%) – mai ales că începe și SuperBlog Spring de la 1 martie!

Dacă la sfârșitul ediției de toamnă din 2015 aveam dubii că voi mai participa, iată că acum sunt mai mult decât dornică să particip! SuperBlog ăsta o fi vreun virus? Oricum, aveți grijă – circulă deja prin aerul blogosferic! În caz că vă contaminează și pe voi, vă urez multă inspirație!

… De fapt, vă urez multă inspirație oricum! (Eu ce mai citesc dacă nu?)super blog spring

23 de gânduri despre „Vine, vine…

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Diana! Ne bucuram sa te regasim din nou la start.
    Iti multumim pentru participare si iti dorim mult succes.
    P.S. Si noi suntem „virusati” grav cu SuperBlog, inca din 2008, si nu ne mai trece. Dar ne tratam in fiecare editie cu articolele voastre 😉

  2. Înțeleg superviețuirea…dar superblogăreala…este dincolo de înțelegerea mea. Dacă există…o fi totuși ceva?! Probabil că este vorba de ”competiție” și asta imi repugnă.

Lasă un răspuns

