Cafeneaua Soarelui · Concursuri · Dezbaterea de Vineri · La plimbare pe străduţă

Iubirea? Iubirea nu-i un joc de cărți

sursa foto: Pinterest
sursa foto: Pinterest

Iubirea nu-i un joc de cărți nici de noroc/relaxare… nici de tarot. Poți juca toată iubirea pe-o carte? Te-ai risca? Unii o fac… Iubirea adevărată nu se câștigă la macao sau război sau șeptică și mai ales la poker. Craiul ăla de ghindă de-ți apare la drum de seară cine știe… poate e doar un one-night stand.

Iubirea implică mai mult decât noroc și chiar mai mult decât destin. E atât de imprevizibilă și ciudată că mi-e greu să vă scriu despre ea. Am încercat de-atâtea ori și tot nu reușesc?

O fi o floare ce trebuie udată bine pentru a înflori? Vreun balon cu heliu ce te poartă printre nori? Vreo stea îndepărtată dar intens strălucitoare.

Iubirea poate fi multe, dar nu un joc de cărți… e prea lumesc!

Oare ce mai poate fi iubirea? Aștept să-mi spuneți voi! Cel mai original răspuns primește 2 cărți surpriză de la mine! (Pentru a participa la concurs, trebuie să aveți cel puțin un comentariu anterior acestui articol aprobat! Câștigătorul – duminică dimineață în articolul de recomandări).

UPDATE 28.02 – CONCURSUL S-A ÎNCHEIAT. COMENTARIILE AU FOST BLOCATE. CÂȘTIGĂTOAREA ESTE ELENIS – FELICITĂRI TUTUROR, MAI URMEAZĂ ȘI ALTE SURPRIZE!

38 de gânduri despre „Iubirea? Iubirea nu-i un joc de cărți

  1. Mi-a plăcut mult acolo unde ai scris: „vreun balon cu heliu ce te poartă printre nori?” 😊
    Îmi place cum ai încercat să definești iubirea, mulțumim pentru frumoasa lecție de imaginație. Mă voi gândi la definiția iubirii și promit să revin.
    O seară cât mai plăcută! (:

  2. Am scris despre iubire…dar nu are nici o valoare pentru altul…Iubirea este o descoperire personală și transformatoare în acelaș timp…

  3. Iubirea e Nimic, dar e Totul. Iubirea e prea putina, dar si prea multa. Iubirea e soarele, ploaia si cateodata, zapada, dar intotdeauna e in flori. Iubirea e in atingere, e in vorbe, e in ganduri, dar mai ales e in inima. Iubirea e aerul pe care il respiram.

    Mi-a placut mult cum ai scris :*

  4. Iubirea este…
    Nu, iubirea nu este, noi suntem iubire.
    Fără noi nu ar exista iubire, pentru că iubirea înseamnă două inimi ce bat la unison, o privire jucăușă ce te îmbată, o respirație gravă în ceafă ce-ți amplifică fiecare bătaie a inimii și un pas sfios, timid ce îți smulge zâmbetul atunci când îl simți apropiindu-se fără să-ți întorci privirea.
    Iubirea înseamnă ochii unui copil abia născut ce-și admiră mama și brațele unui părinte mereu primitoare.

    Iubirea este cea mai fină și gingașă atingere a sufletului. 💚

  5. Nu pot să descriu iubirea, dar am încercat mereu să o arăt. Nu e niciun fel de joc, deși se pun la bătaie două inimi. E mai degrabă o dulce nebunie care se poate sfârși dueros sau se perpetuează de-a lungul vieții. Depinde de sufletele vizate.

  6. Iubire? Sau pasiune? Sau griji? Sau gelozie?
    Un amalgan de stari, de sentimente si de trairi !
    O iubire platonica, de frate, de sora , de mama, de viata?
    Deja deraiez…………. Iubesc si sunt iubita. De sot, de copii, de familie. Ce e iubirea pentru mine?
    Totul si nimic. Iubirea se simte si fara sa faci ceva anume.

  7. Iubirea e Dumnezeu. Dumnezeu e iubire și totuși când mă gândesc la iubire, eu, raționala, cerebrala cuvintelor, deraiez o clipă și spun „apă vie”. E singura apă care te inmulteste, vindecă, te spală de relele lumii făcându-te perfect/ă în fața celui drag, e singura apă care curăță trecerile altora prin tine, e singura apă care poate ține si de foame, nu doar de sete, este miracolul care te scade și te adună din două corpuri într-unul singur, din două inimi, in una care poate simți ceea ce nici tu nu mai știai că exista. E apă vie, cu efecte miraculoase de care nu te saturi niciodata, chiar dacă treci de varste pe care nu vrei sa le rostesti. E apa pe care poti sa o bei mereu, oricand și care te va pune pe picioare. Uneori, dam acestei ape vii nume de om, dar e doar o nevoie de a materializa. iUBIREA te face perfect cu fiecare imperfectiune! Si ce bne e! Esti liber!

  8. Super provocare! Ma bucur ca incep ziua cu un mister… Revin cu dezvaluirea in curand! Ai deja niste raspunsuri minunate! Felicitari tuturor!

  9. Evrika! Știu, știu! Pick me! Pick me! Mulți dintre noi când spunem „iubire” ne imaginăm un cuplu fericit. Ei bine, în acest caz eu spun că „iubirea nu există”! Iubirea este perfecțiune. Este ca un drog care te face să crezi că ai atins soarele cu mâna fără să te arzi, că ești sufletul pereche pentru veșnicie al unei persoane care poate nici nu-și pune problema ce e aia iubire, că ai totul când ești lefter, că nimic nu este imposibil. Iubirea e periculoasă! Te ademenește cu un chip frumos, cu un suflet bun ori cu un corp de vis. Îți vinde o himeră, te introduce într-un labirint al compromisului și sacrificiului, te face să suspini, să ierți, să dorești și să săruți din suflet. Până aici! Iubirea a stat la pândă și a așteptat să-ți vinzi sufletul tuturor clipelor care au dat aripi inimii tale, ca apoi să te trezească de sub efectele ei hipnotice și să-ți arate că tot ceea ce ai simțit și trăit nu e chiar „iubirea”. Odată ce ai trecut de toate probele ca într-un bildungsroman, descoperi adevărata taină: „iubirea” este, culmea, rodul a ceea ce noi, muritorii de rând numim „iubire”: o mogâldeață trup din trupul nostru și sânge din sângele nostru. Și ca să-mi arate că am greșit când am spus la început că nu există, când ții în brațe fructul a ceea ce ai fi numit până atunci „iubire”, levitezi! Abia atunci trăiești „IUBIREA”, perfecțiunea și culmea, o mai și atingi! Dragii mei, eu cred că iubirea este un fruct rodit din respect, bunătate și sacrificii pe care din păcate, îl primesc și cei care nu îl merită pe deplin!

    1. ..eu te-as alege negresit. M-ai induiosat de am sarit de pe scaun, mângaind și catelul, și barbatul și iubirile nespuse din inima mea. Multumesc, Elenis. Dincolo de provocarea Dianei.

  10. Vin cu un bonus, tocmai mi l-am reamintit: „ Iubirea (dragostea) inseamnă să trimiți pe cineva la dracu, dar să stai îngrijorat până când te sună să-ți spună că ajuns cu bine. (Samuel H Lowe)

  11. Iubirea e mana cea care te ridica atunci cand te impiedici, cand zici nu mai pot. E atingerea suava si linistitoare atunci cand spaimele isi arata coltii. E daruire dincolo de limite, uneori, e nopti nedormite de griji. E motorul fiecaruia dintre noi. Suntem iubire nascuta din iubire.

  12. Simțim iubirea diferit, o percepem diferit și o definim diferit. Pentru mine iubirea este când mă trezesc noaptea pipăind patul să văd dacă el e acolo și când constat c-a fost doar vis mă podidesc lacrimile. Tot iubire e curajul de a naște. Durerea suportată doar pentru a -ți ține pruncul în brațe. Iubire e când deși ai făcut o mâncare mai puțin gustoasă, el îți spune că e minunată. Iubire a fost atunci când tataie a mers și a rămas cu mine zilnic, timp de jumătate de an. Nu voiam sub niciun chip să stau dacă nu îl vedeam în clasă.
    Am văzut acum câteva zile pe animal planet un documentar despre elefanți. Era suprins un act de iubire. O turmă (nu știu dacă e corect..turmă) de elefanți au intrat într-o cafenea. Ăl mai mic – avea abia câteva zile- a adormit în jumatea cafenelei. Ceilalți elefanți s-au așezat în cerc în jurul lui pentru a-l proteja. Au rămas câteva ore în poziția aia și au așteptat să se trezească puiul. Cred că dspre asta e iubirea.
    Ah..și mai citisem ceva…e o poveste într-un fel comico-dramatică. Dar e despre iubire. Dacă îmi permiți las link. Dacă nu, te rog să ștergi 🙂 http://www.andreilaslau.ro/un-batranel-mintit-o-toata-viata-pe-sotia-lui-ce-crezi-ca-i-a-marturisit-pe-patul-de-moarte

  13. am omis ceva mai sus 😀 Iubire a fost atunci când tataie a mers și a rămas cu mine zilnic, la grădiniță timp de jumătate de an. Nu voiam sub niciun chip să stau dacă nu îl vedeam în clasă.*

  14. Iubirea….
    Iubirea este sunetul mintii a doua persoane, bătaia inimii a doi îndrăgostiți!
    Este prietenia, joaca, discuția dintr-un cuplu.
    Este legatura care menține relația in momentul de cumpana!
    Iubirea este libertate! Libertatea unei persoane de a iubi pe alta; de a face orice si de a trai totul la intensitate maxima! De ce? Deoarece iubirea partenerului iti da aripi. Stiu ca suna a cliseu, dar este adevarat! Iti da aripi si in acelasi timp te ancoreaza …de persoana iubita, nu de pământ!

Comentariile sunt închise