Amintiri blogosferice · La plimbare pe străduţă

Toate cuvintele ajung la…

E sâmbătă dimineață. Plouă cu stropi mărunți și deși. Mă gândeam să vă scriu ceva de dragoste, dar mi-am amintit că aștept să-mi scrieți voi despre ea (doar ce-am lansat o provocare aseară).

Deși e sâmbătă dimineață, mașinile vuiesc într-una. Cam așa fac și cuvintele prin mintea mea azi. V-ați întrebat vreodată unde ajung toate cuvintele după ce noi le rostim sau scriem? Se dizolvă în neant? Nu, cuvintele… cel puțin toate cuvintele frumoase ajung la cer. Se contopesc perfect, precum niște piese de lego creând o lume unde, trăgând prin fiecare fereastră, te găsești câte o poveste de care nu ai vrea să te desparți. Da, cuvintele-și au propria utopie.

Plouă. Au început să bată și clopotele. Clinchet amestecat cu stropi și vuiet de mașini. Stau în pat și-ascult toate astea în timp ce cuvintele se-ntrec să-mi iasă din minte și să contribuie la continua construire a lumii lor.

sursa foto: pinterest
sursa foto: pinterest

După o idee preluată de la Eddie. La el în tabel mai găsiți și alte abordări și chiar temerari ce au reușit să-nvârtă 12 cuvinte ce nu-s din lumea asta, ci din lumea despre care v-am scris.

Să aveți o sâmbătă frumoasă, dragilor! … Și nu uitați de provocarea de care v-am scris mai sus (asta dacă aveți deja un comentariu anterior aprobat pe acest blog, concursul e doar pentru cititorii fideli!).

22 de gânduri despre „Toate cuvintele ajung la…

  1. Dacă tu construiesti lumea cuvintelor cu iluzii scânteietoare, eu trebuie sa-ti multumesc ca poti face asta, asa in stilul tau, lejer, diafan, neîngrădit de canoane, ca sa pot avea alternativa cand nu mai pot in cele care, uneori, mă țin in chingi de conveniențe. Da, și eu zic pas cuvintelor din duzina, dar vei vedea ca vor reuși minuni cu ele. Niciodata n-am fost prea buna la fantezie.

    1. Mulțumesc (a câta oară?) pentru apreciere 🙂 Uneori mă gândesc să renunț, sincer… dar când primesc așa cuvinte frumoase de la cititori, cum să mă las? Cât despre duzină… tare curioasă sunt cum vor amesteca acele cuvinte!

  2. Cuvintele, vorbele pentru a râmăne este nevoie să treacă prin inină, prin subconștient și atunci vor fi ziditoare, se vor manifesta…Convingerile rămân să producă efecte .

  3. Mai intai, bine ai venit pe la noi! Pentru mine cel putin, esti o frumoasa surpriza. Nu te-am remarcat pana acum si, daca ai deja vechime, te rog sa ma scuzi: e impardonabil :)!
    Apoi iti spun, ca si eu cred ca in cer ajung cuvintele noastre, insa nu doar cele frumoase ci si cele rele! Si asta e ceva care pe mine ma face sa le administrez cu precautie!
    Esti ca o bombonica!

    1. Hei, bună! Așa-s eu: mai tăcută 🙂 Mulțumesc mult pentru apreciere! Ești foarte înțeleaptă că îți administrezi cuvintele cu precauție, toți ar trebui să facem asta!

Lasă un răspuns

