La plimbare pe străduţă · Recomandări

Recomandări 3/2016

Azi am o stare de lene. O cană maaare de ceai rooibos aromatizat cu caramel îmi ține de urât. Mâine e iar luni și trebuie s-o luăm iar din loc. Dacă și voi vreți o clipă de relaxare am câteva recomandări pentru voi. Dar, înainte de toate, trebuie să vă anunț că mini-concursul lansat vineri a fost câștigat de Elenis pe care o rog să mă contacteze pe facebook.

Revenind la obiceiul duminical, dacă vreți să ascultați ceva frumos – vă recomand:

… originalul e fascinant, dar mi-a atras atenția și cover-ul ăsta. Ce ziceți?

Dacă vreți să citiți niște articole interesante, iată ce vă recomand:

În cazul în care aveți chef de o plimbare (fie ea și virtuală) vă invit să citiți un articol despre destinații romantice apărut pe Literatură pe tocuri (am contribuit și eu la el 😀 ).

Un film? Ce ziceți de The Theory of Everything? Știu că nu-i așa nou, dar… merită!

Ceva de citit? Eu am citit două cărți românești săptămâna asta… o să o recomand pe-a doua: Ultimul viking de O.G. Arion (dar mai multe într-un articol viitor).

Și-n încheiere, v-am pregătit câte o cană aburindă de ceai!

sursa foto: pinterest
sursa foto: pinterest

O săptămână plină de realizări, dragilor!

23 de gânduri despre „Recomandări 3/2016

Lasă un răspuns

