Gânduri scrise

Cinci lucruri pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie

insula pustie
sursa foto: girlinspo.com

Briza îmi răscolește părul; aerul ușor sărat mă izbește de pretutindeni și-mi inundă porii, plămânii… tot; ochii mei sunt încântați de nesfârșitul albastru ce se întinde în jur. Totul e de vis… închid ochii și… Ah, stai! Da, sunt de fapt prinsă pe insula asta pustie și tot aștept un vapor, o barcă, o plută ceva care nu mai apare. Sun o „Robinsoană” veritabilă!

Cam la asta m-am gândit când am văzut provocarea wordpressiană de ieri. Cum aș arăta? Ca în imaginea de mai sus… poate nu atât de accesorizată, dar pe-acolo. Și… în fine, răspunsul la veșnica întrebare: ce aș lua cu mine pe o insulă pustie? (Că asta era, de fapt, provocarea.) Păi, dacă m-aș duce de bună voie, lista mea de cinci obiecte ar arăta așa:

  1. Haine – măcar încă 2 schimburi (să nu stau transpirată sau eu mai știu);
  2. O tabletă care să aibă și o aplicație pentru ebook;
  3. O baterie externă portabilă din ălea de se încarcă la soare;
  4. Un briceag multifuncțional;
  5. O sticlă / ceva în care por filtra apa!

Acestea sunt doar obiectele pe care le-aș lua eu. Nu e o listă de urmat… nu-i văd pe Bear Grylls sau Hazen Audel recomandând unele dintre lucrurile de pe listă, dar fiecare cu metodele lui de supraviețuire!!!

Bine, ar trebui să trec pe undeva o mențiune, că pe lângă cele 5 obiecte aș mai lua și o persoană cu mine (cine știe cunoaște 😉 )… dar hai să nu încălcăm regulile.

Voi ce cinci obiecte ați lua cu voi pe o insulă pustie?

24 de gânduri despre „Cinci lucruri pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie

  1. 1. telefonul cu-o baterie d-aia de zici tu 😀 (ăsta se pune un lucru, daaa? 😀 )
    2. un dslr, că doar nu m-oi întorce fără 1223345432245 de poze cu peisajul
    3. ceva de citit
    4. o umbrelă să stau sub ea, că nu suport soarele
    5. un costum de scafandru :))

    Văd că n-am pus pe listă haine. Sigur e pustie, da? Că sunt cam pudică :))

  2. In anul V, am primit un test asemanator cu provocarea, numai ca aveam o lista cu obiecte din care sa ne alegem. Apoi, in echipa, a trebuit sa facem o noua lista, fiecare trebuind sa justifice alegerea obiectelor, incercand sa ii convinga pe ceilalti despre utilitatea acestora. Lista finala avea tot 5 obiecte.
    Poate ar fi interesanta o astfel de dezbatere in final.
    Obiectele mele?
    O maceta (asta ca sa incep in forta, nu ca mi-ar fi utila, avand in vedere urmatoarele obiecte alese), un borcan de cafea (tocmai vorbeam cu cineva ca nu da dependenta, dar fiecare cu tabieturile lui…), o canistra cu benzina si o barca cu motor (barca si motorul fiind doua obiecte)!
    Mai e un aspect: latitudinea insulei pustii (respectiv climatul) pentru ca asta influenteaza radical nu doar echipamentul auxiliar, ci si echipamentul propriu (Claudia, pe http://www.meetsun.ro, are niste articole foarte interesante despre echipamentul de drumetii montane, articole care ne dau o idee despre complexitatea problemei)… Conteaza si apropierea (sau departarea) de cel mai apropiat tarm (scriind ţărm fara diacritice, m-am gandit si la tărâm)… Mi-a zburat gandul la cei din Oceania…
    PS Am vazut aceasta postare pe pagina cu provocarea! 🙂

    1. Știu un exerciţiu asemanator, dar e valabil pentru atunci când ești pe o navă spaţială. Alegerile sunt înţelepte…zic eu. Mereu intru pe pagina aia dacă sunt in pană de idei…

Lasă un răspuns

