La plimbare pe străduţă · poveşti scurte/momente imaginare · Poveştile mele · vitrine

Momentul acela când…

sursa foto: wikipedia
sursa foto: wikipedia

De ce-mi simt trupul atât de greu? De ce mintea mi-e mai tulbure ca după o despărțire combinată cu 3 pahare de Jack? Ce naiba are stomacul de mi se zbate că n-am mâncat cine știe ce? Trebuie să mă ridic… Unu… Doi… treeeeeeeeeeiii…

Aoleu! Brusc, îmi revine memoria. Dansat pe mese. Spart pahare. Fum mult de țigară. Mi-e și frică să cobor în bucătărie… cine știe ce găsesc.

Nici nu deschid bine ușa că mă și împiedic de un obiect pe care mai apoi îl identific drept un bidon de suc vărsat trei sferturi pe parchet. Toată casa arată de parcă ar fi năvălit tătarii.

Cine naiba mai sună? Mami? Asta îmi mai lipsea…

  • Daaaa ma-amiii…
  • Ce faci, scumpa? Nu pari prea bine…
  • Uite, dormeam… (în mintea parcă ar cânta Delia – Da, mamă, sunt beată!).
  • Offf… îmi pare rău. Voiam să îți spun că eu și tati ne întoarcem în după-amiaza asta, nu mâine…
  • În după-amiaza asta?

Asta clar le-a pus capac. După ce am închis mi-am pus mâinile-n cap și m-am gândit de unde să mă apuc. Mi-am făcut o cafea tare și-am băut-o în grabă.

Apucă-te și dă cu mătura acum… așa… de parcă ai fi Cenușăreasa!

mketonlineOoooooof, viața meeeeeeeeeeea! Oooooooooof, inimaaaaaaaaa meaaaaaaaaa! Ce-o fi fost în mintea meaaa? Buuuf! Mda… picioarele mi s-au împleticit și da… altă sticlă de suc. Stau în fund pe podea și râd ca proasta. Durerea de fund nu o mai bifasem, că-n rest… ce nu aveam? Doamne, ce bun ar fi fost aspiratorul ăla Rohnson Aquatech R144! Nu cer altceva în situația de față, gen omuleți – desen animat chei și îmbrăcați în alb cu soluții miraculoase, vreau doar un aspirator bun!

Nu o să termin în vechi curățenia… mă vor închide în casă până ajung de vârsta bunicii! Pffff… numai de whatsapp nu am eu chef… Lara…

Ce faci, pis? Ai nevoie de ajutor la curatenie?

Măcar am prieteni de nădejde!

P.S. Aceasta este prima poveste din Spring SuperBlog 🙂

P.P.S. Voi ați avut astfel de momente? Cum ați reacționat?

14 gânduri despre „Momentul acela când…

  1. :)) m-a ferit Dumnezeu 😀 o singura data am organizat un revelion la mine si de atunci m-am lecuit 😀 bine, aveam vreo 14-15 ani, erau si parintii prin preajma, dar cum tata e mai rau decat tineretul, tot a fost dezmat :))) de atunci… am preferat sa merg la altii la petreceri 😀 si doar cateodata sa fiu… prietena buna 😀 :))))

    Succes :*

  2. Cand am inceput sa citesc am crezut ca ai experimentat si tu febra musculara de la dat 45 de min cu aspiratorul pentru ca la final sa nu se vada diferenta (decat in muschi) :))).
    Un an de zile aproape am facut „sala” acasa, pana a nimerit pe mainile mamei care mi-a comunicat ca: e ceva in neregula cu aspiratorul, nu trage. Pe bune ?:)))

Lasă un răspuns

